نازآرین بهترین وبلاگ پوست و مو زناشویی




به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 45
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 30
بازدید سال : 128
بازدید کلی : 1461
خرید متفورمین و خرید هیوسین

قرص هیوسین : مسمومیت غذایی یا سایر مشکلات گوارشی مانند رفلاکس اسید، یبوست شدید یا کولیت اولسراتیو دارید. دمای بالایی دارند در حال تلاش برای بچه دار شدن هستید یا باردار هستید، زیرا هیوسین هیدروبرومید در بارداری توصیه نمی شود

کپسول کلیندامایسین ۱۵۰ برای چیست ؟ حتی اگر احساس بهتری دارید، تا زمانی که نسخه را تمام کنید، کلیندامایسین مصرف کنید. اگر مصرف کلیندامایسین را خیلی زود قطع کنید یا دوزهای مصرفی را حذف کنید، ممکن است عفونت شما به طور کامل درمان نشود و باکتری ها به آنتی بیوتیک ها مقاوم شوند.

آشنایی بیشتر با قرص هیوسین

قرص هیوسین هیدروبرومید برای بیماری سفر توسط بزرگسالان و کودکان از سن ۴ سالگی قابل مصرف است. برای بزاق اضافی، قرص ها برای بزرگسالان و کودکان ۱۲ سال به بالا تجویز می شود.

پچ های هیدروبرومید هیوسین (هم برای بیماری مسافرت و هم برای بزاق اضافی) می تواند به طور کلی توسط بزرگسالان و کودکان از سن ۱۰ سالگی استفاده شود.

هیوسین هیدروبرومید برای برخی افراد مناسب نیست. در صورت وجود موارد زیر به پزشک یا داروساز بگویید:

  • در گذشته به هیوسین هیدروبرومید یا هر داروی دیگری واکنش آلرژیک داشته باشید
  • یک مشکل چشمی به نام گلوکوم زاویه بسته اولیه دارید
  • در ادرار کردن یا انسداد روده مشکل دارید
  • میاستنی گراویس، بیماری که باعث ضعف عضلانی می شود
  • مشکلات قلبی از جمله ضربان قلب بسیار سریع دارید
  • مشکلات تیروئید، کلیه یا کبد داشته باشید

این دارو چه عوارض جانبی دارد؟

کلیندامایسین ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند. اگر هر یک از این علائم شدید است یا از بین نمی رود، به پزشک خود اطلاع دهید:

  • حالت تهوع
  • استفراغ
  • طعم ناخوشایند یا فلزی در دهان
  • درد مفاصل
  • درد هنگام بلع
  • سوزش سردل
  • لکه های سفید در دهان
  • ترشحات غلیظ و سفید رنگ واژن
  • سوزش، خارش و تورم واژن

کلیندامایسین ۳۰۰ برای چیست : برخی از عوارض جانبی می تواند جدی باشد. اگر هر یک از این علائم یا علائم ذکر شده در بخش هشدار مهم را تجربه کردید، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید یا درمان فوری پزشکی دریافت کنید:

  • لایه برداری یا تاول زدن پوست
  • راش
  • کندوها
  • خارش
  • مشکل در تنفس یا بلع
  • گرفتگی صدا
  • تورم صورت، گلو، زبان، لب ها، چشم ها، دست ها، پاها، مچ پا یا پایین ساق پا
  • زرد شدن پوست یا چشم
  • کاهش ادرار

کلیندامایسین ممکن است عوارض جانبی دیگری ایجاد کند. در صورت بروز هرگونه مشکل غیرعادی در حین مصرف این دارو با پزشک خود تماس بگیرید.

نحوه مصرف قرص برای بیماری مسافرت

داروخانه ها ۲ قوت مختلف قرص هیوسین هیدروبرومید را می فروشند:

  • ۱۵۰ میکروگرم (شامل Kwells Kids و Joy-Rides) – برای کودکان ۴ سال و بالاتر
  • ۳۰۰ میکروگرم (شامل Kwells) – برای بزرگسالان و کودکان ۱۰ سال و بالاتر

حداقل ۳۰ دقیقه قبل از شروع سفر، یا به محض اینکه در هنگام سفر احساس بیماری کردید، یک دوز مصرف کنید.

  • برای سفرهای طولانی، می توانید دوز را هر ۶ ساعت تکرار کنید.
  • بیش از ۳ دوز در ۲۴ ساعت مصرف نکنید.

این دارو چگونه باید استفاده شود؟

متفورمین به صورت مایع، قرص و قرص طولانی رهش (طولانی اثر) برای مصرف خوراکی عرضه می شود. این مایع معمولاً یک یا دو بار در روز همراه با غذا مصرف می شود. قرص معمولی معمولاً دو یا سه بار در روز همراه با غذا مصرف می شود. قرص طولانی مدت معمولاً یک بار در روز همراه با وعده غذایی عصر مصرف می شود.

برای کمک به یادآوری مصرف متفورمین، آن را هر روز تقریباً در زمان(های) یکسانی مصرف کنید. دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. متفورمین را دقیقا طبق دستور مصرف کنید. از مصرف آن بیشتر یا کمتر یا بیشتر از آنچه پزشک تجویز کرده است، مصرف نکنید.

قرص های متفورمین طولانی رهش را به طور کامل قورت دهید. آنها را شکافته، نجوید یا خرد نکنید.

متفورمین هیدروکلراید : ممکن است پزشک شما را با دوز کم متفورمین شروع کند و به تدریج دوز شما را بیشتر از یک بار در هر ۱ تا ۲ هفته افزایش دهد. شما باید قند خون خود را به دقت کنترل کنید تا پزشک شما بتواند به خوبی عملکرد متفورمین را تشخیص دهد.

متفورمین دیابت را کنترل می کند اما آن را درمان نمی کند. حتی اگر احساس خوبی دارید به مصرف متفورمین ادامه دهید. بدون مشورت با پزشک مصرف متفورمین را قطع نکنید.

آشنایی بیشتر با دیفن هیدرامین

دیفن هیدرامین به صورت قرص، قرصی که به سرعت تجزیه می‌شود (حل می‌شود)، کپسول، کپسول پر از مایع، نوار محلول، پودر و مایعی برای مصرف خوراکی عرضه می‌شود.

هنگامی که دیفن هیدرامین برای تسکین علائم آلرژی، سرماخوردگی و سرفه استفاده می شود، معمولاً هر ۴ تا ۶ ساعت مصرف می شود. هنگامی که دیفن هیدرامین برای درمان بیماری حرکت استفاده می شود، معمولاً ۳۰ دقیقه قبل از حرکت و در صورت نیاز قبل از غذا و قبل از خواب مصرف می شود.

هنگامی که دیفن هیدرامین برای درمان بی خوابی استفاده می شود، قبل از خواب (۳۰ دقیقه قبل از خواب برنامه ریزی شده) مصرف می شود. هنگامی که دیفن هیدرامین برای درمان حرکات غیر طبیعی استفاده می شود، معمولاً ابتدا سه بار در روز و سپس ۴ بار در روز مصرف می شود.

شربت دیفن هیدرامین برای چیست ؟ دستورالعمل های روی بسته یا برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد.

دیفن هیدرامین را دقیقا طبق دستور مصرف کنید. کمتر یا بیشتر از آن را مصرف نکنید یا بیشتر از آنچه پزشکتان تجویز کرده یا روی برچسب تجویز شده است مصرف نکنید.

دیفن هیدرامین به تنهایی و در ترکیب با مسکن ها، کاهش دهنده های تب و ضد احتقان ها وجود دارد. از پزشک یا داروساز خود در مورد اینکه کدام محصول برای علائم شما بهتر است راهنمایی بخواهید.

قبل از استفاده همزمان از دو یا چند محصول، برچسب های سرفه و سرماخوردگی بدون نسخه را به دقت بررسی کنید. این محصولات ممکن است حاوی یک ماده (مواد) فعال مشابه باشند و مصرف آنها با هم می تواند باعث مصرف بیش از حد دارو شود. این امر به ویژه در صورتی مهم است که به کودک داروهای سرفه و سرماخوردگی بدهید.

قرص دیفن هیدرامین : سرفه و فرآورده های ترکیبی سرماخوردگی بدون نسخه، از جمله محصولات حاوی دیفن هیدرامین، می توانند باعث عوارض جانبی جدی یا مرگ در کودکان خردسال شوند. این محصولات را به کودکان کمتر از ۴ سال ندهید. اگر این محصولات را به کودکان ۴ تا ۱۱ ساله می‌دهید، احتیاط کنید و دستورالعمل‌های بسته را با دقت دنبال کنید.

اگر دیفن هیدرامین یا محصول ترکیبی حاوی دیفن هیدرامین را به کودک می‌دهید، برچسب بسته‌بندی را به دقت بخوانید تا مطمئن شوید که این محصول برای کودک در آن سن مناسب است. محصولات دیفن هیدرامین که برای بزرگسالان ساخته شده اند را به کودکان ندهید.

قبل از دادن یک محصول دیفن هیدرامین به کودک، برچسب بسته را بررسی کنید تا متوجه شوید که کودک چه مقدار دارو باید دریافت کند. دوزی را که با سن کودک مطابقت دارد روی نمودار بدهید. اگر نمی دانید چه مقدار دارو باید به کودک بدهید، از پزشک کودک بپرسید.

آشنایی بیشتر با قرص کلیندامایسین

کلیندامایسین برای درمان انواع خاصی از عفونت های باکتریایی، از جمله عفونت های ریه، پوست، خون، اندام های تناسلی زنانه و اندام های داخلی استفاده می شود. کلیندامایسین در دسته ای از داروها به نام آنتی بیوتیک های لینکومایسین قرار دارد. با کند کردن یا توقف رشد باکتری ها عمل می کند.

کلیندامایسین برای چیست ؟ آنتی بیوتیک هایی مانند کلیندامایسین برای سرماخوردگی، آنفولانزا یا سایر عفونت های ویروسی موثر نیستند. استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها در مواقعی که نیازی به آن‌ها نیست، خطر ابتلا به عفونتی را افزایش می‌دهد که بعداً در مقابل درمان آنتی‌بیوتیک مقاومت می‌کند.

این دارو چگونه باید استفاده شود؟

کلیندامایسین به صورت کپسول و محلول (مایع) خوراکی می باشد. معمولاً سه تا چهار بار در روز مصرف می شود. طول درمان شما به نوع عفونت و میزان پاسخ شما به دارو بستگی دارد. کلیندامایسین را تقریباً هر روز در ساعات یکسان مصرف کنید.

کلیندامایسین برای جوش : دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. کلیندامایسین را دقیقا طبق دستور مصرف کنید. از مصرف آن بیشتر یا کمتر یا بیشتر از آنچه پزشک تجویز کرده است، مصرف نکنید.

قبل از هر بار مصرف مایع را به خوبی تکان دهید تا دارو به طور یکنواخت مخلوط شود.

کپسول ها را با یک لیوان پر آب مصرف کنید تا دارو باعث تحریک گلو نشود.

در چند روز اول درمان با کلیندامایسین باید احساس بهتری داشته باشید. اگر علائم شما بهبود نیافت یا بدتر شد، با پزشک خود تماس بگیرید.

کاربردهای دیگر این دارو

کلیندامایسین همچنین گاهی اوقات برای درمان آکنه استفاده می شود و همراه با سایر داروها برای درمان سیاه زخم (عفونت جدی که ممکن است عمداً به عنوان بخشی از یک حمله تروریستی منتشر شود) و مالاریا (عفونت جدی که توسط پشه ها در قسمت های خاصی پخش می شود) استفاده می شود. جهان).

کلیندامایسین همچنین گاهی اوقات برای درمان عفونت گوش، التهاب لوزه (عفونتی که باعث تورم لوزه ها می شود)، فارنژیت (عفونتی که باعث تورم در پشت گلو می شود) و توکسوپلاسموز (عفونتی که ممکن است باعث مشکلات جدی در افرادی شود که این کار را نمی کنند) استفاده می شود.

نحوه و زمان مصرف آن

همیشه اطلاعاتی را که همراه با داروی شما ارائه می شود بخوانید. بسته به دلیل مصرف هیوسین هیدروبرومید و اینکه آیا قرص مصرف می کنید یا از چسب استفاده می کنید، دستورالعمل ها ممکن است متفاوت باشد.

خرید هیوسین را بمکید یا بجوید یا آن ها را به طور کامل با نوشیدنی آب قورت دهید. می توانید قرص ها را با غذا یا بدون غذا مصرف کنید.

قرص هیوسین برای اسهال : تکه ها مانند گچ عمل می کنند و آنها را روی پوست خود می چسبانید.

اگه زیاد مصرف کنم چی؟

مصرف ۱ دوز اضافی هیوسین هیدروبرومید به طور تصادفی بعید است به شما آسیب برساند. اما ممکن است عوارض جانبی بیشتری مانند خشکی دهان یا تاری دید داشته باشید.

آمپول هیوسین برای چیست ؟ مقدار هیوسین هیدروبرومید که می تواند منجر به مصرف بیش از حد شود از فردی به فرد دیگر متفاوت است و هیوسین بیش از حد می تواند خطرناک باشد.

اگر نیاز به رفتن به A&E دارید، خودتان رانندگی نکنید. از شخص دیگری بخواهید شما را رانندگی کند یا با آمبولانس تماس بگیرید. بسته یا بروشور هیوسین هیدروبرومید داخل آن به اضافه هر گونه داروی باقیمانده را با خود ببرید.

عوارض جانبی

خرید دیفن هیدرامین مانند همه داروها، هیوسین هیدروبرومید می تواند عوارض جانبی ایجاد کند. اما اکثر مردم هیچ عارضه جانبی ندارند یا فقط عوارض جزئی دارند.

آشنایی بیشتر با قرص اندانسترون

اندانسترون به صورت قرص، قرص و محلول خوراکی (مایع) که به سرعت تجزیه می‌شود (محلول می‌شود) و از راه خوراکی مصرف می‌شود. اولین دوز اندانسترون معمولاً ۳۰ دقیقه قبل از شروع شیمی درمانی، ۱ تا ۲ ساعت قبل از شروع پرتودرمانی یا ۱ ساعت قبل از جراحی مصرف می شود.

قرص اندانسترون برای چیست : دوزهای اضافی گاهی یک تا سه بار در روز در طول شیمی درمانی یا پرتودرمانی و ۱ تا ۲ روز پس از پایان درمان مصرف می شود. دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. اندانسترون را دقیقا طبق دستور مصرف کنید. از مصرف آن بیشتر یا کمتر یا بیشتر از آنچه پزشک تجویز کرده است، مصرف نکنید.

خرید متفورمین که به سرعت تجزیه می شود، درست قبل از مصرف دوز، قرص را از بسته بندی خارج کنید. برای باز کردن بسته، سعی نکنید قرص را از پشت فویل تاول فشار دهید. به جای آن، از دست های خشک برای جدا کردن پشتی فویل استفاده کنید.

شربت اندانسترون : به آرامی قرص را بردارید و بلافاصله آن را در بالای زبان خود قرار دهید. قرص در عرض چند ثانیه حل می شود و می توان آن را با بزاق قورت داد.

کاربردهای دیگر این دارو

این دارو ممکن است برای مصارف دیگر تجویز شود. از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.

چه اقدامات احتیاطی خاصی را باید رعایت کنم؟

قبل از مصرف اندانسترون، اگر به اندانسترون، آلوسترون (Lotronex)، دولاسترون (Anzemet)، گرانیسترون (Kytril)، پالونوسترون (Aloxi، در Akynzeo)، هر داروی دیگر یا هر یک از مواد تشکیل دهنده محصولات اندانسترون حساسیت دارید، به پزشک و داروساز خود اطلاع دهید. از داروساز خود لیستی از مواد تشکیل دهنده را بخواهید.

خرید اندانسترون (اپوکین) دریافت می کنید، به پزشک خود اطلاع دهید. در صورت دریافت این دارو، احتمالاً پزشک به شما خواهد گفت که از اندانسترون استفاده نکنید.

قرص اندانسترون عوارض : اگر باردار هستید، قصد بارداری دارید یا در دوران شیردهی هستید به پزشک خود اطلاع دهید. اگر با مصرف اندانسترون باردار شدید، با پزشک خود تماس بگیرید.

آشنایی بیشتر با قرص متفورمین

متفورمین به تنهایی یا همراه با سایر داروها، از جمله انسولین، برای درمان دیابت نوع ۲ (شرایطی که در آن بدن به طور معمول از انسولین استفاده نمی کند و بنابراین نمی تواند میزان قند خون را کنترل کند) استفاده می شود. متفورمین در دسته ای از داروها به نام بیگوانیدها قرار دارد. متفورمین به کنترل میزان گلوکز (قند) در خون شما کمک می کند.

خرید کلیندامایسین این مقدار گلوکزی را که از غذا جذب می کنید و مقدار گلوکز ساخته شده توسط کبد را کاهش می دهد. متفورمین همچنین پاسخ بدن شما به انسولین را افزایش می دهد، ماده ای طبیعی که میزان گلوکز خون را کنترل می کند. متفورمین برای درمان دیابت نوع ۱ (شرایطی که در آن بدن انسولین تولید نمی کند و بنابراین نمی تواند میزان قند خون را کنترل کند) استفاده نمی شود.

با گذشت زمان، افرادی که دیابت و قند خون بالا دارند می توانند عوارض جدی یا تهدید کننده زندگی از جمله بیماری قلبی، سکته مغزی، مشکلات کلیوی، آسیب عصبی و مشکلات چشمی را تجربه کنند.

مصرف دارو(ها)، ایجاد تغییرات در شیوه زندگی (مانند رژیم غذایی، ورزش، ترک سیگار) و بررسی منظم قند خون ممکن است به مدیریت دیابت و بهبود سلامت شما کمک کند. این درمان همچنین ممکن است شانس ابتلا به حمله قلبی، سکته مغزی یا سایر عوارض مرتبط با دیابت مانند نارسایی کلیه، آسیب عصبی (بی حسی، سردی پاها یا پاها، کاهش توانایی جنسی در مردان و زنان)، مشکلات چشمی، از جمله تغییرات را کاهش دهد.

متفورمین خارجی : یا از دست دادن بینایی یا بیماری لثه. پزشک و سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در مورد بهترین راه برای مدیریت دیابت با شما صحبت خواهند کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اگر قرص فراموش کنم از آن استفاده کنم چه؟

کتوتیفن برای چیست ؟ دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. کتوتیفن را دقیقاً طبق دستور مصرف کنید. کمتر یا بیشتر از آن استفاده نکنید یا بیشتر از آنچه پزشک تجویز کرده است استفاده نکنید.

کاربردهای دیگر سلکوکسیب

سلکوکسیب همچنین گاهی اوقات همراه با جراحی و سایر درمان‌ها برای کاهش تعداد پولیپ‌ها (رشد غیرطبیعی) در کولون (روده بزرگ) و رکتوم در بیماران مبتلا به پولیپوز آدنوماتوز خانوادگی (شرایطی که در آن صدها یا هزاران پولیپ در روده بزرگ شکل می‌گیرد و صدها یا هزاران پولیپ در کولون و روده بزرگ ایجاد می‌شود) استفاده می‌شود. سرطان ممکن است ایجاد شود). با پزشک خود در مورد خطرات استفاده از این دارو برای بیماری خود صحبت کنید.

نحوه مصرف قرص سلکوکسیب : این دارو ممکن است برای مصارف دیگر تجویز شود. از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.

اگر از کلوتریمازول روی پاهای خود استفاده می کنید، قبل از استفاده از کلوتریمازول، مطمئن شوید که پاهای خود را بشویید و کاملا خشک کنید، به خصوص بین انگشتان پا.

نحوه استفاده از کرم کلوتریمازول

کرم کلوتریمازول را روی ناحیه آسیب دیده بمالید. کرم را فقط روی پوست خود استفاده کنید. یک نوار کرم (طول ۰.۵ سانتی متر) برای درمان ناحیه ای به اندازه دست شما کافی است. از قرار دادن آن در نزدیکی دهان، لب و چشم خودداری کنید.

کاربردهای دیگر این دارو

این دارو ممکن است برای استفاده های دیگر توصیه شود. از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.

چه اقدامات احتیاطی خاصی را باید رعایت کنم؟

قبل از مصرف لوراتادین، اگر به لوراتادین، هر داروی دیگر یا هر یک از مواد تشکیل دهنده لوراتادین حساسیت دارید، به پزشک و داروساز خود اطلاع دهید. برچسب بسته را برای لیستی از مواد تشکیل دهنده بررسی کنید.

قیمت لوراتادین ۱۰ : به پزشک و داروساز خود بگویید که چه داروهای تجویزی و بدون نسخه، ویتامین ها، مکمل های غذایی و محصولات گیاهی را مصرف می کنید یا قصد دارید مصرف کنید. حتماً داروهای سرماخوردگی و آلرژی را ذکر کنید.

اگر آسم یا بیماری کلیوی یا کبدی دارید یا قبلاً داشته اید به پزشک خود اطلاع دهید. اگر باردار هستید، قصد بارداری دارید یا در دوران شیردهی هستید به پزشک خود اطلاع دهید. اگر در حین مصرف لوراتادین باردار شدید، با پزشک خود تماس بگیرید.

لوراتادین خواب آور است ؟ اگر بیماری فنیل کتونوری (PKU، یک بیماری ارثی است که در آن باید رژیم غذایی خاصی برای جلوگیری از آسیب به مغز که می‌تواند باعث ناتوانی شدید ذهنی شود) دارید، باید بدانید که برخی از مارک‌های قرص‌های متلاشی کننده خوراکی ممکن است حاوی آسپارتام باشند که فنیل آلانین را تشکیل می‌دهد.

چه دستورات غذایی خاصی را باید رعایت کنم؟

مگر اینکه پزشک به شما دستور دیگری بدهد، رژیم غذایی عادی خود را ادامه دهید.

اگر یک نوبت را فراموش کردم چه باید بکنم؟

دوز فراموش شده را به محض یادآوری مصرف کنید. با این حال، اگر تقریباً زمان مصرف نوبت بعدی فرا رسیده است، دوز فراموش شده را رها کنید و برنامه دوز منظم خود را ادامه دهید. برای جبران نوبت فراموش شده دوز دوز مصرف نکنید.

این دارو چگونه باید استفاده شود؟

سلکوکسیب به صورت کپسول خوراکی می آید. کپسول سلکوکسیب معمولا یک یا دو بار در روز مصرف می شود. اگر همزمان تا ۲۰۰ میلی گرم کپسول سلکوکسیب مصرف می کنید، می توانید دارو را با یا بدون غذا مصرف کنید.

قیمت قرص سلکوکسیب : اگر بیش از ۲۰۰ میلی گرم کپسول سلکوکسیب را همزمان مصرف می کنید، باید دارو را همراه با غذا مصرف کنید. اگر مطمئن نیستید که باید داروی خود را با غذا مصرف کنید یا خیر از پزشک یا داروساز خود بپرسید. برای اینکه مصرف کپسول سلکوکسیب را به خاطر بسپارید، آن را هر روز تقریباً در زمان(های) یکسانی مصرف کنید.

خرید پردنیزولون دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. سلکوکسیب را دقیقا طبق دستور مصرف کنید. کمتر یا بیشتر از آن مصرف نکنید یا بیشتر از آنچه پزشک تجویز کرده است مصرف نکنید.

خرید سلکوکسیب کپسول سلکوکسیب ۲۰۰ : اگر نمی توانید کپسول ها را قورت دهید یا اگر این دارو را به کودک می دهید، می توانید کپسول ها را باز کنید و محتویات آن را روی یک قاشق چایخوری سس سیب سرد یا دمای اتاق بپاشید. می توانید مخلوط را از قبل آماده کرده و تا ۶ ساعت در یخچال نگهداری کنید. هنگامی که برای مصرف دارو آماده شدید، تمام مخلوط را ببلعید. سپس آب بنوشید تا مخلوط شسته شود و مطمئن شوید که همه آن را بلعیده اید.

نحوه استفاده از اسپری کلوتریمازول

خرید کلوتریمازول اگر برای اولین بار از اسپری استفاده می کنید، اسپری را با فشار دادن سر اسپری یک یا دو بار به سمت پایین آماده کنید.

خرید لوراتادین کلوتریمازول واژینال : در فاصله حدود ۱۵ سانتی متری از ناحیه آسیب دیده نگه دارید و اسپری کنید.

نحوه استفاده از محلول کلوتریمازول

محلول در یک بطری با یک “قطره‌انداز” پلاستیکی عرضه می‌شود که به صورت قطره‌ای محلول را خارج می‌کند.

محلول کلوتریمازول را به صورت نازک و یکنواخت روی نواحی آسیب دیده بمالید.

چند قطره محلول کلوتریمازول باید برای پوشش ناحیه ای به اندازه یک دست کافی باشد.

قرص کلوتریمازول ۱۰۰ : اگر گوش شما عفونی شده است، ۲ تا ۳ قطره محلول کلوتریمازول را داخل گوش خود بریزید.

اگر فراموش کنم از آن استفاده کنم چه؟

خرید کتوتیفن اگر فراموش کردید که از درمان خود استفاده کنید، نگران نباشید. فقط به محض اینکه به یاد آوردید آن را اعمال کنید و سپس روال معمول خود را دنبال کنید.

اگه زیاد استفاده کنم چی؟

اگر از کرم، اسپری یا محلول کلوتریمازول بیش از حد استفاده کنید یا بیشتر از حد نیاز از آن استفاده کنید، ممکن است پوست شما را قرمز یا تحریک کند. اگر این اتفاق افتاد، دفعه بعد کمتر استفاده کنید.

اثرات جانبی

مانند همه داروها، کلوتریمازول می تواند عوارض جانبی ایجاد کند، اگرچه همه افراد دچار آن نمی شوند. عوارض جانبی معمولاً با قطع مصرف از بین می روند.

عوارض جانبی رایج

اگر این عوارض شما را آزار می دهد یا از بین نمی رود، با یک داروساز یا پزشک صحبت کنید:

  • پوست قرمز و تحریک شده
  • درد یا احساس سوزش یا سوزش

پردنیزولون و لاغری : مشخص نیست که آیا پردنیزولون وارد شیر مادر می شود یا می تواند روی نوزاد شیرده تأثیر بگذارد. در صورت شیردهی به پزشک خود اطلاع دهید.

چگونه باید پردنیزولون مصرف کنم؟

تمام دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را دنبال کنید. پزشک ممکن است گهگاه دوز مصرفی شما را تغییر دهد. پردنیزولون را در مقادیر بیشتر یا کمتر یا برای مدت طولانی تر از مقدار توصیه شده استفاده نکنید.

پردنیزولون گاهی یک روز در میان مصرف می شود. دستورالعمل های دوز پزشک خود را با دقت بسیار دنبال کنید.

جایگزین قرص پردنیزولون : داروی مایع را با سرنگ دوز ارائه شده، یا با قاشق مخصوص اندازه گیری دوز یا فنجان دارو اندازه گیری کنید. اگر دستگاه اندازه‌گیری دوز ندارید، از داروساز خود بخواهید که آن را اندازه‌گیری کند.

ممکن است لازم باشد سوسپانسیون خوراکی (مایع) را درست قبل از اندازه گیری دوز به خوبی تکان دهید. دستورالعمل های روی برچسب داروی خود را دنبال کنید.

قرص متلاشی کننده را تا زمانی که آماده مصرف دارو شوید، در بسته بندی تاول خود نگهداری کنید. بسته را با دست خشک باز کنید و فویل را از تاول قرص جدا کنید (قرص را از داخل فویل فشار ندهید). قرص را بردارید و آن را در دهان خود قرار دهید.

عکس قرص پردنیزولون : اجازه دهید قرص متلاشی کننده بدون جویدن در دهان حل شود. با حل شدن قرص، چندین بار قورت دهید. در صورت تمایل، می توانید مایعی بنوشید تا به بلع قرص حل شده کمک کند.

در صورت داشتن استرس غیرمعمول مانند بیماری جدی، تب یا عفونت، یا در صورت انجام عمل جراحی یا اورژانس پزشکی، نیاز به دوز شما ممکن است تغییر کند. در مورد هر گونه وضعیتی که شما را تحت تاثیر قرار می دهد به پزشک خود بگویید.

این دارو می تواند نتایج غیرعادی با آزمایش های پزشکی خاص ایجاد کند. به هر پزشکی که شما را درمان می کند، بگویید که از پردنیزولون استفاده می کنید.

عوارض قرص پردنیزولون : شما نباید مصرف پردنیزولون را ناگهانی قطع کنید. دستورالعمل های پزشک خود را در مورد کاهش دوز خود دنبال کنید.

یک برچسب هشدار پزشکی بپوشید یا کارت شناسایی همراه داشته باشید که نشان دهد پردنیزولون مصرف می کنید. هر ارائه دهنده مراقبت های پزشکی که شما را درمان می کند باید بداند که از داروهای استروئیدی استفاده می کنید.

آشنایی بیشتر با قرص کتوتیفن

کتوتیفن به عنوان محلول (مایع) برای تزریق در چشم می آید. معمولاً دو بار در روز به فاصله ۸ تا ۱۲ ساعت در چشم(های) آسیب دیده تزریق می شود. قطره کتوتیفن را تقریباً هر روز در ساعات یکسانی تزریق کنید.

برای تزریق قطره چشم، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دست های خود را کاملا با آب و صابون بشویید.
  • نوک قطره چکان را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تراشه یا ترک خورده نیست.
  • از لمس نوک قطره چکان به چشم یا هر چیز دیگری خودداری کنید.
  • قطره های چشمی و قطره چکان باید تمیز نگه داشته شوند.
  • در حالی که سر خود را به عقب خم کرده اید، پلک پایین چشم خود را با انگشت اشاره به سمت پایین بکشید تا یک جیب تشکیل شود.
  • قطره چکان (نوک به پایین) را با دست دیگر، تا جایی که ممکن است نزدیک به چشم و بدون دست زدن به آن نگه دارید.
  • انگشتان باقی مانده آن دست را روی صورت خود محکم کنید.

طریقه مصرف قرص کتوتیفن : در حالی که به بالا نگاه می کنید، قطره چکان را به آرامی فشار دهید تا یک قطره در جیب ساخته شده توسط پلک پایین بیفتد. انگشت اشاره خود را از پلک پایین بردارید.

چشمان خود را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه ببندید و سر خود را پایین بیاورید، انگار به زمین نگاه می کنید. سعی کنید پلک نزنید و پلک های خود را فشار ندهید.
انگشت خود را روی مجرای اشک قرار دهید و فشار ملایمی وارد کنید.

  • هر گونه مایع اضافی را از صورت خود با دستمال پاک کنید.
  • اگر قرار است بیش از یک قطره در یک چشم استفاده کنید، حداقل ۵ دقیقه قبل از تزریق قطره بعدی صبر کنید.
  • درپوش بطری قطره چکان را تعویض کرده و سفت کنید. نوک قطره چکان را پاک نکنید یا آبکشی نکنید.
  • دست های خود را بشویید تا هر دارویی را بردارید.

کاربردهای دیگر این دارو

شربت کتوتیفن برای گلو درد : این دارو ممکن است برای مصارف دیگر تجویز شود. از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.

چه اقدامات احتیاطی خاصی را باید رعایت کنم؟

قبل از استفاده از قطره چشمی کتوتیفن، اگر به کتوتیفن یا هر داروی دیگری حساسیت دارید، به پزشک و داروساز خود اطلاع دهید. به پزشک و داروساز خود بگویید که چه داروهای تجویزی و بدون نسخه، ویتامین ها، مکمل های غذایی و محصولات گیاهی مصرف می کنید.

عوارض شربت کتوتیفن : اگر باردار هستید، قصد بارداری دارید یا در دوران شیردهی هستید به پزشک خود اطلاع دهید. اگر در حین استفاده از کتوتیفن باردار شدید، با پزشک خود تماس بگیرید.

آشنایی بیشتر با قرص لوراتادین

لوراتادین به صورت شربت (مایع)، قرص و قرصی که به سرعت تجزیه می شود (حل می شود) از راه خوراکی می آید. معمولا یک بار در روز با غذا یا بدون غذا مصرف می شود.

قرص لوراتادین برای چی خوبه : دستورالعمل های روی برچسب بسته بندی را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. لوراتادین را دقیقا طبق دستور مصرف کنید.

از مصرف آن بیشتر یا کمتر یا بیشتر از آنچه در برچسب روی بسته بندی یا توصیه شده توسط پزشک توصیه شده است، مصرف نکنید. اگر لوراتادین را بیشتر از مقدار تجویز شده مصرف کنید، ممکن است دچار خواب آلودگی شوید.

قرص لوراتادین ۱۰ mg : اگر قرصی را مصرف می‌کنید که به سرعت تجزیه می‌شود، دستورالعمل‌های بسته را دنبال کنید تا بدون شکستن قرص، قرص را از بسته‌بندی تاول خارج کنید. سعی نکنید تبلت را از داخل فویل فشار دهید. پس از اینکه قرص را از بسته بندی تاول خارج کردید، بلافاصله آن را روی زبان خود قرار دهید و دهان خود را ببندید. قرص به سرعت حل می شود و می توان آن را با یا بدون آب بلعید.

از لوراتادین برای درمان کهیرهای کبود شده یا تاول زده، رنگ غیرعادی یا بدون خارش استفاده نکنید. اگر این نوع کهیر دارید با پزشک خود تماس بگیرید.

اگر کهیر شما در ۳ روز اول درمان بهبود نیافت یا اگر کهیر بیش از ۶ هفته طول کشید، مصرف لوراتادین را متوقف کنید و با پزشک خود تماس بگیرید. اگر علت کهیر خود را نمی دانید، با پزشک خود تماس بگیرید.

شربت لوراتادین برای چی خوبه : اگر برای درمان کهیر از لوراتادین استفاده می کنید و هر یک از علائم زیر را دارید، فوراً از کمک پزشکی اورژانسی استفاده کنید: مشکل در بلع، صحبت کردن، یا تنفس. تورم در داخل و اطراف دهان یا تورم زبان؛ خس خس سینه؛ آب دهان سرگیجه؛ یا از دست دادن هوشیاری اینها ممکن است علائم یک واکنش آلرژیک تهدید کننده زندگی به نام آنافیلاکسی باشد.

اگر پزشک شما مشکوک باشد که ممکن است آنافیلاکسی را با کهیر خود تجربه کنید، ممکن است یک تزریق کننده اپی نفرین (EpiPen) تجویز کند. از لوراتادین به جای انژکتور اپی نفرین استفاده نکنید.

اگر مهر و موم ایمنی باز یا پاره شده است از این دارو استفاده نکنید.

چرا این دارو تجویز می شود؟

سلکوکسیب برای تسکین درد، حساسیت، تورم و سفتی ناشی از استئوآرتریت (آرتریت ناشی از شکسته شدن پوشش مفاصل)، آرتریت روماتوئید (آرتریت ناشی از تورم پوشش مفاصل) و اسپوندیلیت آنکیلوزان (آرتریت که آرتریت ایجاد می‌شود) استفاده می‌شود.

سلکوکسیب و کمردرد : عمدتا بر ستون فقرات تاثیر می گذارد). سلکوکسیب همچنین برای درمان آرتریت روماتوئید نوجوانان (نوعی آرتریت که کودکان را درگیر می کند) در کودکان ۲ سال و بالاتر استفاده می شود.

سلکوکسیب همچنین برای درمان دوره‌های قاعدگی دردناک و برای تسکین انواع دیگر دردهای کوتاه‌مدت از جمله درد ناشی از جراحات، جراحی و سایر روش‌های پزشکی یا دندان‌پزشکی یا شرایط پزشکی که برای مدت محدودی ادامه دارند، استفاده می‌شود. سلکوکسیب در دسته ای از NSAID ها به نام مهارکننده های COX-2 قرار دارد. این دارو با توقف تولید ماده ای در بدن که باعث درد و التهاب می شود، عمل می کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاشت مو

ریش مثل مو نیست. هر کس چگالی متفاوتی دارد. بنابراین، کاشت ریش برای هر فردی متفاوت است. این روش در عرض چند ساعت با بی حسی موضعی کامل می شود. بیماران می توانند بدون احساس درد ریش هایی با ظاهر طبیعی داشته باشند.

چه زمانی کاشت مو لازم است؟

ریزش مو مشکل رایجی است که مردان شاهد آن هستند. ممکن است به دلیل عوامل محیطی، ژنتیکی یا عوامل دیگر رخ دهد. مردانی که در محیط های پر استرس کار می کنند بیشتر تحت تاثیر ریزش مو قرار می گیرند.

بنابراین، جراحی های کاشت مو در حال حاضر در تهران رایج است. از آنجایی که ریزش مو ممکن است بر زندگی حرفه ای و شخصی تأثیر منفی بگذارد، ممکن است نیاز به درمان از جمله جراحی کاشت مو داشته باشید.

به غیر از بزرگسالان، جوانان نیز با مشکل ریزش مو مواجه هستند. تکه های موی پراکنده در اطراف پوست سر یا انواع دیگر ریزش مو ممکن است به ظاهری کهنه منجر شود.

کاشت مو : شما به راحتی می توانید یک بیمارستان معروف درمان ریزش مو در تهران را برای غلبه بر این مشکل انتخاب کنید و هزینه درمان نیز کاملاً اسمی است.

FUE یا استخراج واحد فولیکولی یک درمان محبوب و پیشرفته ریزش مو و طاسی تک جنسیتی است که در تهران ارائه می شود. روند جراحی سریع و موثر است و هیچ دردسری ندارد.

کاشت مو : افرادی از سایر نقاط جهان نیز می توانند تحت درمان ریزش مو در تهران قرار گیرند و هزینه آن در مقایسه با قیمت های خارج از کشور بسیار کمتر است. در این تکنیک پیشرفته، فولیکول‌های مو با دقت بالا و ضربه‌های تیز استخراج می‌شوند.

سپس بلافاصله دوباره به نواحی طاس پوست سر پیوند زده می شوند. برداشت نواری ممکن است کمی دردناک‌تر باشد، اما FUE ممکن است زخم‌های خطی را روی نواحی پوست سر بگذارد که بسیار کوچک هستند.


مشکلات پزشکی جراحی کاشت مو

قبل از شروع جراحی، بیمار باید جنبه های خاصی را با پزشک در میان بگذارد.

• وضعیت فیزیکی – پزشک وضعیت فیزیکی بیمار را بررسی می کند تا تصمیم بگیرد که آیا می تواند تحت عمل جراحی قرار گیرد یا خیر.

• سابقه پزشکی قبلی – پزشکان همچنین می خواهند در مورد سابقه پزشکی قبلی بیمار بدانند تا عمل جراحی موفقیت آمیز باشد.

کاشت مو با نظارت کانون خرد : به عنوان مثال، به پزشکان کمک می کند تا نوع بیهوشی را که باید در طول عمل استفاده کنند، انتخاب کنند. پزشک همچنین بررسی می‌کند که آیا شما دارویی مصرف می‌کنید و به کدام داروها ممکن است حساسیت داشته باشید و غیره.

• قوی> ارزیابی مو و پوست سر – این ارزیابی الگوی رشد مو، سابقه خانوادگی ریزش مو، طاسی، وسعت بدون مو و اینکه آیا بیمار قبلاً تحت هر گونه پیوند مو قرار گرفته است یا خیر را نشان می دهد.

  • ارزیابی خطرات و عوارض.
  • دستورالعمل برای آمادگی برای جراحی.

در برنامه ریزی برای کاشت ریش، وضعیت بیمار ارزیابی می شود و ریشه های موی جمع آوری شده از ناحیه پشت گردن جدا شده و در ناحیه ریش کاشته می شود.

بسیاری از بیمارانی که تحت عمل کاشت ریش قرار می گیرند از مشکل کم ریش شکایت دارند. برای انجام پیوند دقت می شود که هورمون های بیماران به حد معینی رسیده باشد.

بنابراین می توان گفت کاشت ریش از ۲۰ تا ۲۲ سالگی قابل انجام است. جدای از این، افرادی که ظاهر ریش بلند را دوست دارند ممکن است بخواهند برای تکمیل ریش از دست رفته و نامنظم خود، پیوند ریش را انجام دهند.

به عبارت دیگر، کاشت ریش برای افرادی که ریش ندارند و ریش کم پشت هستند، فرآیندی امکان پذیر است.


ریش برای مردان مانند اکسسوری روی صورت است

اهمیت ریش برای مردان باعث می شود که این ریش جزء لاینفک ظاهر آنها باشد. مردی با ریش مطلوب نیز از زندگی خود راضی است. با این حال، این رضایت همیشه ممکن نیست.

ریش ها زمانی که تراکم مطلوب را نداشته باشند یا هرگز بیرون نیایند می توانند به یک منبع اصلی دردسر برای مردان تبدیل شوند. در جامعه، مردان با ریش دیده می شوند که بر رویکرد مردان نسبت به ریش خود تأثیر می گذارد.

کاشت ریش : دلایل مختلفی می تواند پشت این مشکل باشد. ظاهر ریش به هورمون های مردانه مربوط می شود.

این می تواند ناشی از عوامل ژنتیکی، بیماری ها، گاهی اوقات تصادفات، زخم ها و غیره باشد. این می تواند برای مردانی که به ریش خود اهمیت می دهند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. زیرا در جامعه ما ریش را تصویری نماد مردانگی می دانند.

مدل‌های ریش بلند که در سال‌های اخیر در بین جوانان رواج یافته است، ممکن است برای کسانی که ریش‌هایشان کم است نیز غیرممکن شود. این می تواند منجر به ناراحتی روانی جدی در مردان شود.

کاشت ریش : به طور معمول، پراکندگی یا شکاف در خرس ها هیچ مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی کند. در واقع این یک دغدغه زیبایی شناختی است. با این حال، برای کسانی که این مشکل را ایجاد می کنند، ممکن است مشکلات روانی را تجربه کنند.

در اینجا پیوند ریش را می توان راه حلی برای این مشکل دانست. این روش برای مردانی که مشکلات ریش دارند راه حل های دائمی ارائه می دهد.


کاشت ریش چگونه انجام می شود؟

همانند کاشت مو فولیکول‌های مو که در حین کاشت از ناحیه دیگری از بدن گرفته می‌شوند، به ناحیه مشکل ریش پیوند می‌شوند. به لطف این روش زیبایی شناختی، می توان پیوند ریش را در افرادی که ریش ندارند و یا افرادی که ریش کم پشت دارند، انجام داد.

با بی حسی موضعی در حین کاشت ریش، عمل بدون درد انجام می شود. از آنجایی که از تکنیک FUE استفاده می شود، پیوند ریش بسیار راحت انجام می شود. با این روش، فولیکول های استخراج شده از ناحیه اهداکننده متراکم تر در ناحیه ریش کاشته می شوند.

اگر فقط تلفات منطقه ای باشد، تراکم ریش در اطراف ارزیابی می شود و برنامه ریزی می شود. حدود ۱۰۰۰-۳۰۰۰ فولیکول مو را می توان با تنظیم حد و فرکانس بر اساس میل هر بیمار کاشت.

کاشت ریش در یک ریش کاملاً از دست رفته، ۱۰۰ ریشه در ناحیه مورد نظر او، ۴۰۰ ریشه در ناحیه چانه و سبیل، در مجموع ۱۰۰۰ ریشه مو می تواند تفاوت ایجاد کند.

کاشت مو حرفه ای با ۱۱ سال تجربه و با نظارت مستقیم کانون خرد ماندگار ایران صورت میگیرد. انواع روش های کاشت مو شامل SUT , Micro FIT , BHT , FIT , SUPER FUE , میکروگرافت و سوپر ترکیبی انجام میشود

کاشت مو که با نام جراحی ترمیم مو نیز شناخته می‌شود، یک روش جراحی است که از طریق آن می‌توان مو ها را در قسمت‌های طاس پوست سر ترمیم کرد. پزشکان موها را از اهداکننده به قسمت های پوست سر گیرنده منتقل می کنند.

برخی از نواحی پوست سر مستعد ریزش مو نیستند، به عنوان مثال، قسمت پشت سر. از این رو فولیکول های مو از این نواحی انتخاب می شوند. دو نوع اصلی جراحی کاشت مو در زیر (به طور خلاصه) توضیح داده شده است.

FUT یا پیوند واحد فولیکولی – روش جراحی شامل برداشتن ناحیه ای از فولیکول های پوست سر و سپس تشریح آنها در پیوندهای جداگانه است. گروه‌های موی طبیعی ممکن است شامل ۱ تا ۴ رشته مو باشند و به این واحدهای پیوند شده واحدهای فولیکولی نیز می‌گویند.

کاشت مو FUE یا استخراج واحد فولیکولی – در این نوع جراحی، واحدهای موی فردی برداشت و پیوند می‌شوند. با این حال، سایر روش های فرآیند جراحی مانند FUT باقی می مانند.

کاشت ابرو حرفه ای با ۱۱ سال تجربه و با نظارت مستقیم کانون خرد ماندگار ایران صورت میگیرد. انواع روش های کاشت ابرو شامل SUT , Micro FIT , BHT , FIT , SUPER FUE , سوپر ترکیبی و میکروگرافت انجام میشود

ابروهای زیبا علاوه بر اینکه چهره فرد را جذاب تر و زیباتر جلوه می دهد و باعث افزایش اعتماد به نفس به خصوص در خانم ها می شود. همچنین این روزها خانم ها و حتی آقایان به ابروهای درشت و نسبتا پرپشت تمایل دارند و تعداد علاقه مندان به کاشت ابرو و مژه در حال افزایش است.


دلایل ریزش ابرو چیست؟

آسیب ترومایی ناشی از تصادف، سوختگی، مواد شیمیایی، شوک الکتریکی، رادیوتراپی و غیره.

  • ابرو نازک مادرزادی و ژنتیکی
  • بیماری های پوست و مو مانند آلوپسی آره آتا
  • تراشیدن ابرو در زنان یا مردان برای مدت طولانی
  • اختلال در کشیدن موی ابرو (تریکوتیلومانیا)
  • بیماری های هورمونی مانند کم کاری تیروئید
  • جراحی ابرو
  • شیمی درمانی
  • تغذیه نامناسب
  • فشار
  • خال کوبی

چه کسانی کاندید کاشت ابرو هستند؟

ابتدا باید علت ریزش ابرو را بیابیم زیرا در برخی موارد بدون درمان حتی کاشت ابرو نیز نمی تواند درمان دائمی باشد و در صورت عدم درمان بیماری احتمال ریزش موی ابروهای کاشته شده وجود دارد.

بهترین کاندید برای کاشت ابرو کسانی هستند که:

  • ابرو نداشته باشی
  • آنها به طور کامل بخشی از ابروهای خود را از دست داده اند
  • داشتن پوست سالم در ناحیه مورد نیاز برای کاشت مو

اکثر مشتریان کاشت ابرو زنانی هستند که به دلیل اصلاح زیاد یا نامناسب ابروهای خود کاشت مو در بیشتر موارد این افراد برای جبران ابروها آن را تاتو می کنند، پس با دو حالت روبرو هستیم. ما میتوانیم:

افرادی که از خالکوبی خود راضی هستند کاشت ابرو را در تاتو انجام دهند.

افرادی که از خالکوبی خود راضی نیستند و می خواهند آن را پاک کنند و سپس کاشت ابرو را با طرحی متفاوت انجام دهند.


مراحل کاشت ابرو

اگر با روش های کاشت موی طبیعی آشنایی دارید، حتما می دانید که انواع روش های کاشت ابرو تا حدودی شبیه هم هستند. اولین مرحله طراحی ابرو است. بهتر است با توجه به علایق بیمار و مشاوره تخصصی طراحی شود.

موهای اهدایی معمولاً از پشت سر گرفته می شوند که در هر دو روش FUE و کاشت ریش رایج است. بسته به هدف بیمار از کاشت ابرو، نژاد و مدل مورد نظر او، بهترین روش تعیین می شود. در کاشت ابرو باید به محل رویش مو توجه کرد، در نتیجه می توان زاویه و میزان رویش مو را تعیین کرد.

هنگامی که موهای کاشته شده برای عمل در زیر میکروسکوپ آماده شدند، متخصص مکان های گیرنده را ایجاد می کند و سپس جهت و زاویه رشد ابرو را تعیین می کند.

سپس موهای کاشته شده در نواحی آماده شده قرار می گیرد و فرآیند کاشت ابرو توسط متخصص انجام می شود (در صورت لزوم این معاینه چندین بار انجام می شود). هدف از مانیتورینگ کاشت ابرو، تعیین اینکه آیا این فرآیند در جهت مشخص انجام می شود یا خیر و همچنین بررسی توزیع تراکم ابروها می باشد.

کاشت ریش روشی است که در سال های اخیر تقاضای بیشتری را تجربه کرده است. این کار با پیوند فولیکول های موی برداشته‌شده از پوست سر به مکان‌هایی که مو در ریش و سبیل مردان کم است، انجام می‌شود.

کاشت ریش را می توان در نواحی بدون مو که به دلیل ژنتیک یا ضربه، سوختگی و عفونت به این صورت است انجام داد.

تعداد بازدید از این مطلب: 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید ناپروکسن

ناپروکسن برای استفاده توسط افراد کمتر از ۲ سال تایید نشده است. این دارو را بدون توصیه پزشکی به کودک ندهید. اگر برند، قوت یا شکل این دارو را تغییر دهید، نیازهای دوز شما ممکن است تغییر کند. اگر در مورد نوع ناپروکسنی که استفاده می کنید سوالی دارید از داروساز خود بپرسید.

چگونه باید فاموتیدین مصرف کنم؟

آزیترومایسین را دقیقاً طبق دستور پزشک مصرف کنید. تمام دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را دنبال کنید. این دارو را در مقادیر بیشتر یا کمتر و یا بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نکنید. دوز و طول درمان ممکن است برای هر نوع عفونت یکسان نباشد.

ممکن است بیشتر اشکال آزیترومایسین را با یا بدون غذا مصرف کنید.

آزیترومایسین برای گلو درد : مایع طولانی رهش Zmax (سوسپانسیون خوراکی) را با معده خالی، حداقل ۱ ساعت قبل یا ۲ ساعت بعد از غذا مصرف کنید.

برای استفاده از بسته تک دوز سوسپانسیون خوراکی: بسته را باز کرده و دارو را در ۲ اونس آب بریزید. این مخلوط را هم بزنید و بلافاصله تمام آن را بنوشید. برای استفاده بعدی ذخیره نکنید. برای اطمینان از دریافت کل دوز، ۲ اونس دیگر آب به همان لیوان اضافه کنید، به آرامی بچرخانید و بلافاصله بنوشید.

آزیترومایسین ۵۰۰ : سوسپانسیون خوراکی مخلوط Zmax (فرمولاسیون با رهش طولانی) که استفاده نشده است را در عرض ۱۲ ساعت دور بیندازید. هر گونه سوسپانسیون با انتشار فوری را که استفاده نشده است را در عرض ۱۰ روز دور بیندازید.

آمپول نوروبیون قیمت : می توانید نوروبیون فورته را به صورت آنلاین خریداری کنید.

این خرید ارزان ناپروکسن و آزیترومایسین چه عوارض جانبی دارد؟

فاموتیدین ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند. اگر هر یک از این علائم شدید است یا از بین نمی رود، به پزشک خود اطلاع دهید:

  • سردرد
  • سرگیجه
  • یبوست
  • اسهال
  • سردرگمی (در نوزادانی که فاموتیدین مصرف می کنند)

عوارض آمپول پروژسترون : زمانی که برای اولین بار مصرف پروژسترون را شروع می کنید، این حالت بیشتر است. برای جلوگیری از این مشکل، به آرامی از رختخواب بلند شوید و چند دقیقه قبل از ایستادن پاهای خود را روی زمین بگذارید.

چه دستورات غذایی خاصی را باید رعایت کنم؟

در مورد نوشیدن آب گریپ فروت در حین مصرف این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

اگر یک نوبت پروژسترون را فراموش کردم چه باید بکنم؟

دوز فراموش شده را به محض یادآوری مصرف کنید. با این حال، اگر تقریباً زمان مصرف نوبت بعدی فرا رسیده است، دوز فراموش شده را رها کنید و برنامه دوز منظم خود را ادامه دهید. برای جبران نوبت فراموش شده دوز دوز مصرف نکنید.

این خرید ارزان فاموتیدین دارو چه عوارض جانبی دارد؟

پروژسترون ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند. اگر هر یک از این علائم شدید است یا از بین نمی رود، به پزشک خود اطلاع دهید:

  • سردرد
  • حساسیت یا درد سینه
  • ناراحتی معده
  • استفراغ
  • اسهال
  • یبوست
  • خستگی
  • درد عضلانی، مفصلی یا استخوانی

شربت آزیترومایسین : مشخص نیست که آیا آزیترومایسین وارد شیر مادر می شود یا می تواند به نوزاد شیرده آسیب برساند. اگر به نوزادی شیر می دهید به پزشک خود اطلاع دهید.

فواید خرید ارزان پروژسترون و ناپروکسن فورته چیست؟

نوروبیون فورته برای پیشگیری و درمان کمبود ویتامین B استفاده می شود. اما سازنده آن همچنین استفاده از آن را برای موارد زیر تبلیغ می کند:

  • بهبود سلامت سیستم عصبی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبود متابولیسم
  • حفظ سلامت مو و پوست
  • ارتقاء سلامت کبد

مانند همه ویتامین‌ها، ویتامین‌های B نقش حیاتی در بسیاری از عملکردهای بدن دارند. ویتامین های B در متابولیسم مواد مغذی، عملکرد سیستم عصبی، عملکرد پوست، تولید گلبول های قرمز خون و غیره نقش دارند.

فواید و عوارض آمپول نوروبیون : نداشتن ویتامین B کافی می تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات سلامتی شود، از جمله:

  • کم خونی
  • خستگی یا ضعف
  • کاهش وزن ناخواسته
  • آسیب عصبی همراه با درد عصبی یا گزگز در دست و پا
  • گیجی
  • افسردگی
  • سردرد

چگونه خرید ارزان آزیترومایسین باید ناپروکسن مصرف کنم؟

ناپروکسن را دقیقاً طبق دستورالعمل روی برچسب یا طبق تجویز پزشک استفاده کنید. این دارو را در مقادیر بیشتر یا بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نکنید. از کمترین دوزی که در درمان بیماری شما موثر است استفاده کنید.

درست قبل از اندازه گیری دوز، سوسپانسیون خوراکی (مایع) را به خوبی تکان دهید. داروی مایع را با سرنگ دوز ارائه شده، یا با قاشق مخصوص اندازه گیری دوز یا فنجان دارو اندازه گیری کنید. اگر دستگاه اندازه‌گیری دوز ندارید، از داروساز خود بخواهید که آن را اندازه‌گیری کند.

اگر کودکی از این دارو استفاده می کند، در صورتی که کودک تغییر وزنی دارد، به پزشک خود اطلاع دهید. دوزها بر اساس وزن کودکان است و هر تغییری ممکن است بر دوز کودک شما تأثیر بگذارد.

قیمت ناپروکسن : در صورت استفاده طولانی مدت از این دارو، ممکن است نیاز به آزمایشات پزشکی مکرر داشته باشید.

این دارو می تواند نتایج غیرعادی با آزمایش های پزشکی خاص ایجاد کند. به هر پزشکی که شما را درمان می کند بگویید که از ناپروکسن استفاده می کنید.

اگر خرید ارزان نوروبیون یک نوروبیون نوبت را فراموش کردم چه باید بکنم؟

اگر یک دوز از فاموتیدین تجویزی را فراموش کردید، به محض یادآوری نوبت فراموش شده را مصرف کنید. با این حال، اگر تقریباً زمان مصرف نوبت بعدی فرا رسیده است، دوز فراموش شده را رها کنید و برنامه دوز منظم خود را ادامه دهید. برای جبران نوبت فراموش شده دوز دوز مصرف نکنید.

فاموتیدین بدون نسخه معمولا در صورت نیاز مصرف می شود. اگر پزشک به شما گفته است که فاموتیدین بدون نسخه را به طور منظم مصرف کنید، به محض یادآوری دوز فراموش شده را مصرف کنید.

با این حال، اگر تقریباً زمان مصرف نوبت بعدی فرا رسیده است، دوز فراموش شده را رها کنید و برنامه دوز منظم خود را ادامه دهید. برای جبران نوبت فراموش شده دوز دوز مصرف نکنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستورالعمل تزریق سفتریاکسون

ال اس دی مواد مخدر : مانند یک عامل ضد اضطراب، تقویت کننده خلاقیت، تقویت کننده تلقین پذیری، تقویت کننده عملکرد و همچنین سایر کاربردهای موفق آن مانند اعتیاد به مواد مخدر و الکل و به عنوان بخشی از اوج درمان روانگردان در بیماری لاعلاج ما تاریخچه زمانی و ادبیات مربوطه را در پرتو دانش موجود برجسته کرده‌ایم، و پیشنهاد می‌کنیم که بر اساس شواهد موجود، LSD را می‌توان در شرایط خاص و تحت تنظیمات مناسب به صورت درمانی آزمایش کرد.

شربت دکسترومتورفان برای چیست ؟ اگر قبل از اینکه مهارکننده MAO از بدن شما پاک شود، دکسترومتورفان مصرف کنید، عوارض جانبی جدی و تهدید کننده زندگی ممکن است رخ دهد.

از چه چیزی باید اجتناب کنم؟

از نوشیدن الکل خودداری کنید. می تواند برخی از عوارض جانبی دکسترومتورفان را افزایش دهد. این دارو می تواند عوارض جانبی ایجاد کند که ممکن است تفکر یا واکنش شما را مختل کند. اگر رانندگی می کنید یا کاری انجام می دهید که نیاز به هوشیاری و هوشیاری دارد، مراقب باشید.

از مصرف قرص های لاغری، قرص های کافئین یا سایر محرک ها (مانند دکسترومتورفان داروهای ADHD) بدون نظر پزشک خودداری کنید. مصرف یک محرک همراه با داروهای سرفه می تواند خطر عوارض جانبی ناخوشایند را افزایش دهد.


آشنایی با سفتریاکسون

سفتریاکسون به عضله یا به صورت تزریق در ورید (IV) تزریق می شود. هنگامی که سفتریاکسون برای جلوگیری از عفونت ناشی از جراحی استفاده می شود، یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی به شما این تزریق را می دهد. ممکن است نحوه استفاده از تزریق در خانه برای درمان عفونت به شما نشان داده شود.

آیا آمپول سفتریاکسون کشنده است ؟ دستورالعمل های استفاده ارائه شده همراه با دارو را بخوانید و به دقت دنبال کنید. ممکن است لازم باشد قبل از استفاده سفتریاکسون را با یک مایع (رقیق کننده) مخلوط کنید. هنگام استفاده از تزریق توسط خودتان، مطمئن شوید که نحوه صحیح مخلوط کردن و نگهداری دارو را می دانید.

دستورالعمل تزریق سفتریاکسون : تزریق را فقط زمانی آماده کنید که آماده انجام آن هستید. اگر دارو تغییر رنگ داده یا ذرات در آن وجود دارد، از آن استفاده نکنید. برای خرید فیناستراید دریافت داروی جدید با داروساز خود تماس بگیرید.

سفتریاکسون را در همان تزریق با سایر آنتی بیوتیک ها یا هر رقیق کننده حاوی کلسیم، از جمله محلول TPN (تغذیه کامل تزریقی) مخلوط نکنید.

اگر از داروهای تزریقی دیگر استفاده می کنید، حتماً کاتتر داخل وریدی خود را بین تزریق هر دارو بشویید.

دوز سفتریاکسون : هنگام استفاده از سفتریاکسون، مایعات زیادی بنوشید تا کلیه ها به درستی کار کنند.

از این دارو برای تمام مدت زمان تجویز شده استفاده کنید، حتی اگر علائم شما به سرعت بهبود یابد. نادیده گرفتن دوز می تواند خطر ابتلا به عفونت مقاوم به دارو را افزایش دهد. سفتریاکسون عفونت ویروسی مانند آنفولانزا یا سرماخوردگی را درمان نمی کند.

سفتریاکسون می تواند بر نتایج برخی از آزمایشات پزشکی تأثیر بگذارد. به هر پزشکی که شما را معالجه می کند بگویید که از سفتریاکسون استفاده می کنید.

عوارض سفتریاکسون : پس از مخلوط کردن سفتریاکسون با یک رقیق کننده، باید دارو را ظرف چند ساعت یا چند روز مصرف کنید. این بستگی به رقیق کننده و نحوه خرید سفتریاکسون نگهداری مخلوط (در دمای اتاق، در یخچال یا یخ زده) دارد. تمام دستورالعمل های مخلوط کردن و ذخیره سازی ارائه شده همراه با دارو را به دقت دنبال کنید. اگر سوالی دارید از داروساز خود بپرسید.


آشنایی دقیق و بیشتر با قرص ال اس دی

دی اتیل آمید اسید لیسرژیک (LSD) به عنوان یک ماده سوء مصرف رایج و بدنام در سطح جهان مورد استفاده قرار گرفته است. نقش احتمالی آن در روان درمانی بسیار کمتر شناخته شده بود، تا اینکه آزمایشات پراکنده در طول زمان برای کشف برخی از این ویژگی ها انجام شد.

در این مقاله مروری، فارماکولوژی گیرنده، مکانیسم اثر، اثرات، اثرات نامطلوب و پتانسیل اعتیادآور LSD را برجسته کرده‌ایم. ما برخی از کاربردهای جالب این دارو را در روانپزشکی شرح داده ایم.

ال اس دی در قرن گذشته به عنوان یک عامل توهم زا قابل توجه شناخته شده است. آلبرت هافمن، که پیشگام اختراع LSD بود، بیان کرد که روانگردان ها می توانند خرید دکسترومتورفان از طریق روانشناسی فراشخصی راه خود را به آینده ببینند. او ادامه داد: «تنها از طریق این مسیر روانشناسی فراشخصی بود که می‌توانستیم به دنیای معنوی دسترسی پیدا کنیم»

اگر آمفیزم یا برونشیت مزمن دارید، از پزشک یا داروساز در مورد استفاده از دکسترومتورفان سوال کنید.

مشخص نیست که آیا دکسترومتورفان برای نوزاد متولد نشده مضر است یا خیر. اگر باردار هستید یا قصد باردار شدن را در طول درمان دارید به پزشک خود اطلاع دهید. دکسترومتورفان ممکن است وارد شیر مادر شود. اگر به نوزاد خود شیر می دهید، بدون اطلاع پزشک از این دارو استفاده نکنید.

ال اس دی را می‌توان «انتهوژن» نامید، به این معنی که کاربر احساس می‌کند «گویی چشم‌ها پاک شده‌اند و فرد می‌تواند دنیا را از همه لحاظ جدید ببیند» . گفته می شود که درک کاربر از محیط را افزایش می دهد و خلاقیت را افزایش می دهد. همچنین به نظر می‌رسد که «دروازه‌های آگاهی» را به روی تجربیات عرفانی یا مذهبی خم‌کننده ذهن باز می‌کند و به طور کلی تغییرات عمیقی را در کاربر ایجاد می‌کند

ال اس دی یکی از قوی‌ترین عوامل روان‌گردان نیمه مصنوعی است که خلق و خو را تغییر می‌دهد، که به صورت محاوره‌ای در «هیت» یا «تب» اندازه‌گیری می‌شود. روش‌های خرید شربت تریاک مصنوعی متعددی در آزمایشگاه‌های مخفی برای تولید این دارو با موفقیت یا ناموفق استفاده شده است.

فرم های مایع شیرین شده مصنوعی داروی سرفه ممکن است حاوی فنیل آلانین باشد. این مهم است که بدانید آیا شما فنیل کتونوری (PKU) دارید یا خیر. اگر نگران فنیل آلانین هستید، ترکیبات و هشدارهای روی برچسب دارو را بررسی کنید.


اگر یک نوبت را فراموش کردم چه باید بکنم؟

دوز فراموش شده را رها کنید و برنامه دوز منظم خود را ادامه دهید. برای جبران نوبت فراموش شده دوز دوز مصرف نکنید. عوارض قرص فیناستراید در مردان : دست زدن به قرص های شکسته یا له شده فیناستراید ممکن است به جنین آسیب برساند. اگر زنی که باردار است یا ممکن است باردار شود، قرص های شکسته یا له شده فیناستراید را لمس کند، باید بلافاصله محل را با آب و صابون بشویید و با پزشک خود تماس بگیرید.

فیناستراید چه عوارض جانبی دارد؟

فیناستراید ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند. اگر هر یک از این علائم شدید است یا از بین نمی رود، به پزشک خود اطلاع دهید:

  • ناتوانی در داشتن یا حفظ نعوظ
  • کاهش میل جنسی
  • مشکلات مربوط به انزال (از جمله کاهش حجم انزال)
  • درد در بیضه ها
  • افسردگی

برخی از عوارض جانبی می تواند جدی باشد. اگر هر یک از این علائم را تجربه کردید، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید:

  • تغییرات در سینه ها مانند افزایش اندازه، توده ها، درد یا ترشحات نوک سینه
  • راش
  • خارش
  • کندوها
  • تورم لب ها و صورت
  • مشکل در تنفس یا بلع

فیناستراید ممکن است عوارض جانبی دیگری ایجاد کند. در صورت بروز هرگونه مشکل غیرعادی در حین مصرف این دارو با پزشک خود تماس بگیرید.

مصرف فیناستراید ممکن است خطر ابتلا به سرطان پروستات درجه بالا را افزایش دهد (نوعی از سرطان پروستات که سریعتر از سایر انواع سرطان پروستات گسترش می یابد و رشد می کند). در مورد خطرات مصرف فیناستراید با پزشک خود صحبت کنید.


روش های مصرف شربت تریاک

هروئینی که از تریاک به دست می‌آید اغلب تزریق می‌شود، با این حال، ممکن است بخار شود (یا دود شود)، استشمام شود (همچنین به عنوان خروپف شناخته می‌شود)، به‌عنوان شیاف مقعدی استفاده شود، یا به‌صورت خوراکی خورده شود.

شربت تریاک دولتی : سیگار کشیدن، خروپف کردن یا مصرف خوراکی هروئین باعث ایجاد “عجله” شدیدی نمی شود که ممکن است با تزریق داخل وریدی (IV) تجربه شود.
مصرف خوراکی معمولا منجر به “عجله” نمی شود.

اما استفاده از هروئین به شکل شیاف ممکن است اثرات سرخوشی شدیدی داشته باشد. هروئین می تواند در هر مسیری به شدت اعتیادآور باشد و غلبه بر استفاده از آن می تواند سخت باشد.

جوشاندن شربت تریاک : شکل دیگری از هروئین معروف به “قیر سیاه” ممکن است چسبنده باشد، مانند قطران سقف، یا سخت، مانند زغال سنگ. رنگ آن ممکن است از قهوه ای تیره تا سیاه متفاوت باشد. این فرم دودی یا با خروپف از بینی استفاده می شود.

اخیراً، مواد افیونی قوی‌تری مانند فنتانیل و کارفنتانیل پیدا شده‌اند که در هروئینی که در خیابان‌ها فروخته می‌شود، «بریده‌شده» شده‌اند و می‌توانند برای مصرف‌کنندگان ناآگاه کشنده باشند. مرگ گزارش شده است.

تاریخچه تریاک

تاریخچه تریاک به ۳۴۰۰ سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد، زمانی که اولین سوابق کشت و استفاده از آن مشخص شد.

قیمت شربت تریاک : یونانیان و رومیان باستان از آن به عنوان یک مسکن قوی استفاده می کردند. این گیاه در جنوب شرقی آسیا رشد می‌کرد و سومری‌ها آن را به نام «گیاه شادی» یا «هول گیل» می‌شناختند.

آشوری ها و مصری ها نیز تریاک کشت می کردند و در امتداد جاده ابریشم (مجموعه ای از مسیرهای مسافرتی) بین اروپا و چین حرکت می کرد و در آغاز جنگ های تریاک در دهه ۱۸۰۰ شرکت داشت.

عوارض شربت تریاک : لانه های تریاک مکان هایی بود که در آن تریاک خرید و فروش می شد و همچنین در سرتاسر جهان به ویژه در آسیای جنوب شرقی، چین و اروپا یافت می شد.


چگونه باید دکسترومتورفان مصرف کنم؟

دکسترومتورفان را دقیقاً طبق دستورالعمل روی برچسب یا همانطور که پزشک شما تجویز کرده است استفاده کنید. از دارو در مقادیر بیشتر استفاده نکنید یا آن را برای مدت طولانی تر از مقدار توصیه شده استفاده نکنید. داروی سرفه معمولاً فقط برای مدت کوتاهی مصرف می شود تا زمانی که علائم شما برطرف شود.

به کودک کمتر از ۴ سال دکسترومتورفان ندهید.

همیشه قبل از دادن داروی سرفه یا سرماخوردگی به کودک از پزشک بپرسید. مرگ ممکن است در اثر استفاده نادرست از داروهای سرفه یا سرماخوردگی در کودکان بسیار کوچک رخ دهد.

شکل مایع دکسترومتورفان را با یک قاشق یا فنجان مخصوص اندازه گیری دوز اندازه گیری کنید، نه یک قاشق غذاخوری معمولی. اگر دستگاه اندازه‌گیری خرید ال اس دی دوز ندارید، از داروساز خود بخواهید که آن را اندازه‌گیری کند.

اجازه دهید قرص دکسترومتورفان یا نوار متلاشی کننده در دهان شما حل شود.

دکسترومتورفان در حین مصرف این دارو، مایعات اضافی بنوشید تا به رفع احتقان و روان کردن گلویتان کمک کند. اگر علائم شما پس از ۷ روز درمان بهبود نیافت، یا اگر تب همراه با سردرد، سرفه یا بثورات پوستی دارید، با پزشک خود صحبت کنید.

اگر نیاز به انجام هر نوع جراحی دارید، در صورتی که در چند روز گذشته دکسترومتورفان مصرف کرده اید، از قبل به جراح اطلاع دهید.

دکسترومتورفان را در دمای اتاق، دور از گرما، نور و رطوبت نگهداری کنید.

اگر یک نوبت را فراموش کنم چه اتفاقی می افتد؟

از آنجایی که داروی سرفه معمولاً فقط در صورت نیاز مصرف می شود، ممکن است در برنامه دوز قرار نگیرید. اگر دارو را به طور منظم مصرف می کنید، به محض یادآوری دوز فراموش شده را مصرف کنید.

اگر تقریباً زمان مصرف نوبت بعدی فرا رسیده است، نوبت فراموش شده را رها کنید و دارو را در زمان برنامه ریزی شده بعدی خود مصرف کنید. برای جبران دوز فراموش شده داروی اضافی مصرف نکنید.

اگر بیش از حد مصرف کنم چه اتفاقی می افتد؟

اگر فکر می کنید بیش از حد از این دارو استفاده کرده اید، به دنبال مراقبت های فوری پزشکی باشید.

دکسترومتورفان علائم مصرف بیش از حد ممکن است شامل تهوع، استفراغ، خواب آلودگی، سرگیجه، مشکل در تنفس، ضربان قلب سریع یا تشنج (تشنج) باشد. مصرف بیش از حد ممکن است منجر به کما یا مرگ شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید اس امپرازول

هالوپریدول همچنین برای درمان مشکلات رفتاری شدید مانند رفتارهای انفجاری، پرخاشگرانه یا بیش فعالی در کودکانی که با روان درمانی یا سایر داروها قابل درمان نیستند، استفاده می شود. هالوپریدول در گروهی از داروها به نام داروهای ضد روان پریشی معمولی خرید تئوفیلین جی قرار دارد. با کاهش هیجان غیر طبیعی در مغز عمل می کند.

کاربردهای دیگر قرص ایمی پرامین

ایمی پرامین همچنین گاهی اوقات برای درمان اختلالات خوردن و اختلالات هراس استفاده می شود. در مورد خطرات احتمالی استفاده از این دارو برای خرید اس امپرازول بیماری خود با پزشک خود صحبت کنید.

اس امپرازول این دارو ممکن است برای مصارف دیگر تجویز شود. از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.

چه اقدامات احتیاطی خاصی را باید رعایت کنم؟

قبل از مصرف ایمی پرامین اگر به ایمی پرامین، هر داروی دیگر یا هر یک از ترکیبات موجود در قرص یا کپسول ایمی پرامین حساسیت دارید، به پزشک و داروساز خود اطلاع دهید. از پزشک یا داروساز خود لیستی از مواد تشکیل دهنده را بخواهید.

شربت تئوفیلین جی

نمی توان از همه عفونت های ریه پیشگیری کرد، اما می توانید با رعایت نکات زیر خطر خود را به حداقل برسانید:

  • دست های خود را مرتب بشویید
  • از دست زدن به صورت یا دهان خود اجتناب کنید
  • از به اشتراک گذاشتن ظروف، غذا یا نوشیدنی با افراد دیگر خودداری کنید
  • از قرار گرفتن در مکان‌های شلوغی که ویروس به راحتی قابل انتقال است خودداری کنید
  • تنباکو نکش
  • برای جلوگیری از عفونت آنفولانزا هر سال واکسن آنفولانزا بزنید

اس امپرازول : اما استفاده طولانی مدت از آنتی اسیدها می تواند عوارض جانبی از جمله اسهال، متابولیسم کلسیم را تغییر دهد (تغییر در روش تجزیه خرید والپروات سدیم بدن و استفاده از کلسیم) و تجمع منیزیم در بدن. مصرف بیش از حد منیزیم می تواند برای افرادی که بیماری کلیوی دارند خطرناک باشد. اگر به مدت بیش از ۲ هفته به آنتی اسیدها نیاز دارید، با پزشک خود صحبت کنید.

قرص هالوپریدول چگونه باید استفاده شود؟

هالوپریدول به صورت قرص و مایع غلیظ خرید ایمی پرامین برای مصرف خوراکی عرضه می شود. معمولا دو یا سه بار در روز مصرف می شود. هالوپریدول را تقریباً هر روز در ساعات یکسان مصرف کنید.

هالوپریدول و لاغری : دستورالعمل های روی برچسب خرید هالوپریدول نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. هالوپریدول را دقیقا طبق دستور مصرف کنید. تئوفیلین جی کمتر یا بیشتر از آن مصرف نکنید یا بیشتر از آنچه پزشک تجویز کرده است مصرف نکنید.

آمپول هالوپریدول برای چیست ؟ احتمالاً پزشک شما را با دوز کم هالوپریدول شروع می کند و به تدریج دوز شما را افزایش می دهد. پس از کنترل وضعیت، پزشک ممکن است دوز شما را کاهش دهد. در طول درمان با هالوپریدول حتماً به پزشک خود بگویید که چه احساسی دارید.

هالوپریدول ممکن است به کنترل وضعیت شما کمک کند، اما آن را درمان نمی کند. حتی اگر احساس خوبی دارید به مصرف هالوپریدول ادامه دهید. بدون مشورت با پزشک مصرف هالوپریدول را قطع نکنید. پزشک احتمالاً دوز شما را به تدریج کاهش خواهد داد. اس امپرازول اگر به طور ناگهانی مصرف هالوپریدول را قطع کنید، ممکن است در کنترل حرکات خود دچار مشکل شوید.

کاربردهای دیگر این دارو

هالوپریدول همچنین برای درمان گیجی و مشکل در تفکر و درک که ناشی از بیماری شدید جسمی یا روانی است استفاده می شود. در مورد خطرات احتمالی استفاده از این دارو برای بیماری خود با پزشک خود صحبت کنید.

قرص هالوپریدول خواب آور است . این دارو ممکن است برای مصارف دیگر تجویز شود. تئوفیلین جی از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.

چه اقدامات احتیاطی خاصی را باید رعایت کنم؟

قبل از مصرف هالوپریدول، اگر به هالوپریدول یا هر داروی دیگری حساسیت دارید، به پزشک و داروساز خود اطلاع دهید.

به پزشک و داروساز خود بگویید که چه داروهای تجویزی و بدون نسخه، ویتامین ها، مکمل های غذایی و محصولات گیاهی را مصرف می کنید یا قصد دارید مصرف کنید.

اس امپرازول قرص و کپسول ایمی پرامین برای درمان افسردگی استفاده می شود. قرص ایمی پرامین نیز برای جلوگیری از شب ادراری در کودکان استفاده می شود.

ایمی پرامین در دسته ای از داروها به نام ضد افسردگی های سه حلقه ای قرار دارد. افسردگی را با افزایش مقادیر خاصی از مواد طبیعی در مغز که برای حفظ تعادل روانی مورد نیاز است درمان می کند. اطلاعات کافی برای توضیح اینکه چگونه ایمی پرامین از شب ادراری جلوگیری می کند وجود ندارد.

این دارو چگونه باید استفاده شود؟

ایمی پرامین به صورت قرص و کپسول برای مصرف خوراکی عرضه می شود. هنگامی که از قرص یا کپسول ایمی پرامین برای درمان افسردگی استفاده می شود، معمولاً یک یا چند بار در روز مصرف می شود و ممکن است با یا بدون غذا مصرف شود.

زمانی که از قرص ایمی پرامین برای جلوگیری از شب ادراری در کودکان استفاده می شود، معمولاً یک ساعت قبل از خواب مصرف می شود. کودکانی که در اوایل شب رختخواب را خیس می کنند ممکن است یک نوبت در اواسط بعد از ظهر و یک دوز دیگر در هنگام خواب تجویز کنند.

سعی کنید ایمی پرامین را تقریباً در زمان(های) یکسانی هر روز مصرف کنید. تئوفیلین جی دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. ایمی پرامین را دقیقا طبق دستور مصرف کنید. کمتر یا بیشتر از آن مصرف نکنید یا بیشتر از آنچه پزشک تجویز کرده است مصرف نکنید.

ممکن است پزشک شما را با دوز پایین ایمی پرامین شروع کند و به تدریج دوز شما را افزایش دهد.

قرص ایمی پرامین ۱۰ : ممکن است ۱ تا ۳ هفته یا بیشتر طول بکشد تا شما فواید کامل ایمی پرامین را احساس کنید. حتی اگر احساس خوبی دارید به مصرف ایمی پرامین ادامه دهید. بدون مشورت با پزشک، مصرف ایمی پرامین را قطع نکنید. پزشک احتمالاً می خواهد دوز شما را به تدریج کاهش دهد.

آشنایی بیشتر با قرص والپروات سدیم

والپروات سدیم می تواند توسط بزرگسالان و کودکان برای درمان صرع یا اختلال دوقطبی مصرف شود.

اس امپرازول برای کمک به پیشگیری از میگرن، بزرگسالان (۱۸ سال به بالا) می توانند آن را مصرف کنند.

والپروات سدیم برای دختران یا زنانی که ممکن است باردار شوند مناسب نیست. با این حال، در برخی موارد ممکن است تنها گزینه درمانی موجود باشد، به عنوان مثال برای صرع که در آن سایر درمان ها مؤثر نبوده اند. تئوفیلین جی دختران و زنانی که نیاز به مصرف سدیم والپروات دارند باید از برنامه پیشگیری از بارداری والپروات، Prevent استفاده کنند.

برای اطمینان از بی خطر بودن سدیم والپروات، در موارد زیر به پزشک خود اطلاع دهید:

  • تا به حال به والپروات سدیم یا هر داروی دیگری واکنش آلرژیک داشته باشید
  • مشکلات کبدی دارند
  • دارای یک بیماری متابولیک یا ژنتیکی نادر مانند پورفیری، اختلال چرخه اوره یا اختلال میتوکندری

نحوه و زمان مصرف والپروات سدیم

والپروات سدیم یک داروی تجویزی است. مهم است که آن را همانطور که پزشک به شما می گوید مصرف کنید.

دوز
دوز معمول برای درمان صرع در موارد زیر است:

  • بزرگسالان و کودکان بزرگتر (۱۲ سال و بالاتر) – ۶۰۰ تا ۲۰۰۰ میلی گرم در روز، به عنوان ۱ دوز یا تقسیم به ۲ دوز. برخی از افراد دوز بالاتر ۲۵۰۰ میلی گرم در روز مصرف می کنند
  • کودکان کوچکتر (از ۱ ماه تا ۱۱ سال) – پزشک از وزن کودک شما برای تعیین دوز مناسب برای آنها استفاده می کند.

دوز معمول برای درمان اختلال دوقطبی در:

  • بزرگسالان – ۷۵۰ تا ۲۰۰۰ میلی گرم در روز، به عنوان ۱ دوز یا تقسیم به ۲ دوز
  • کودکان – پزشک دوز مناسب را برای کودک شما تعیین خواهد کرد

خودکشی با والپروات سدیم : دوز معمول برای پیشگیری از میگرن در:

  • بزرگسالان – دوزهای روزانه از یک دوز ۴۰۰ میلی گرم تا ۱۵۰۰ میلی گرم به ۲ دوز متفاوت است.
  • اگر پزشک به شما بگوید که والپروات سدیم را دو بار در روز مصرف کنید، معمولاً نیمی از دوز را در صبح و نیمی را در شب مصرف می‌کنید (برای جبران دوز کامل روزانه).

اگر والپروات سدیم مصرف می کنید و مشکلات کلیوی دارید، پزشک ممکن است دوز کمتری برای شما تجویز کند.

نحوه مصرف آن

والپروات سدیم به صورت قرص‌ها، کپسول‌ها و گرانول‌های آهسته رهش (رهش طولانی یا پایدار)، قرص‌های مقاوم در برابر معده، قرص‌های خرد شونده و به صورت مایع عرضه می‌شود.

داروی آهسته به تدریج وارد بدن شما می شود.

قرص های مقاوم به معده، دارو را به محض عبور از معده آزاد می‌کنند. این بدان معناست که سدیم والپروات کمتر احتمال دارد معده شما را ناراحت کند.

قرص والپروات سدیم ۲۰۰ برای درمان چیست ؟ شما می توانید والپروات سدیم را با یا بدون غذا مصرف کنید، اما بهتر است هر بار به همان روش عمل کنید. برخی از روزها آن را با غذا و در روزهای دیگر بدون غذا مصرف نکنید.

خرید تئوفیلین جی : اگر سیستم ایمنی ضعیفی دارید و دچار تب، تنگی نفس یا سرفه ای می شوید که خون می آورد، فوراً به دنبال مراقبت های پزشکی اورژانسی باشید.

قرص اس امپرازول

مسدود کننده های H2: برای رفلاکس مزمن و سوزش سر دل، پزشک ممکن است داروهایی را برای کاهش اسید معده توصیه کند. این داروها شامل

مسدود کننده های H2 هستند که به مسدود کردن ترشح اسید در معده کمک می کنند. مسدود کننده های H2 عبارتند از: سایمتیدین (تاگامت)، فاموتیدین (پپسید) و نیزاتیدین. مهارکننده های پمپ پروتون (PPI): همچنین به عنوان پمپ های اسیدی شناخته می شوند، این داروها پروتئین مورد نیاز برای ساخت اسید معده را مسدود می کنند.

خرید اس امپرازول : PPIها شامل دکسلانسوپرازول (دکسیلانت)، اسموپرازول (نکسیوم)، لانسوپرازول (پریواسید)، امپرازول (پریلوسک)، امپرازول/بی کربنات سدیم (زگرید)، پانتوپرازول (پروتونیکس) و رابپرازول (Aciphex) هستند.

پروکینتیک ها: در موارد نادر، این داروها به تخلیه سریع معده کمک می کنند تا اسید زیادی باقی نماند. آنها همچنین ممکن است به علائمی مانند نفخ، حالت تهوع و استفراغ کمک کنند.

قیمت اس امپرازول : اما آنها همچنین می توانند عوارض جانبی جدی داشته باشند. بسیاری از مردم نمی توانند آنها را بگیرند، و کسانی که می توانند باید این کار را برای مدت محدودی انجام دهند. نمونه ای از پروکینتیک ها عبارتند از دومپریدون و متوکلوپرامید.

تعداد بازدید از این مطلب: 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید دیفنوکسیلات

آتورواستاتین تنها بخشی از یک برنامه درمانی کامل است که ممکن است شامل رژیم غذایی، ورزش و کنترل وزن نیز باشد. دستورالعمل های پزشک خود را بسیار دقیق دنبال کنید.

  • در دمای اتاق به دور از رطوبت، گرما و نور نگهداری شود.

اگر یک نوبت را فراموش کنم چه اتفاقی می افتد؟

دوز فراموش شده را به محض یادآوری مصرف کنید. اگر کمتر از ۱۲ ساعت به نوبت بعدی رسیده است، نوبت فراموش شده را نادیده بگیرید. برای جبران دوز فراموش شده داروی اضافی مصرف نکنید.

از چه چیزی باید اجتناب کرد

از خوردن غذاهای پرچرب یا کلسترول خودداری کنید. اگر از رژیم غذایی کاهش دهنده کلسترول پیروی نکنید، آتورواستاتین در کاهش کلسترول شما موثر نخواهد بود.

قرص آتورواستاتین برای چیست ؟ مصرف الکل را به حداقل برسانید. می تواند سطح تری گلیسیرید را افزایش دهد و ممکن است خطر آسیب کبدی را افزایش دهد.

بهترین زمان مصرف قرص آتورواستاتین : گریپ فروت و آب گریپ فروت ممکن است با آتورواستاتین تداخل داشته و منجر به اثرات بالقوه خطرناک شود. هنگام مصرف این دارو از نوشیدن بیش از ۱ لیتر در روز آب گریپ فروت خودداری کنید.

تریامسینولون استوناید برای چیست : برای استفاده از خمیر، مقدار کمی را بدون مالش روی زخم دهان فشار دهید تا زمانی که یک لایه نازک ایجاد شود. اگر زخم دهان بزرگ است، ممکن است نیاز به استفاده از خمیر بیشتری داشته باشید. اگر زخم دهان در عرض ۷ روز شروع به بهبودی نکرد، با پزشک خود تماس بگیرید.

آئروسل تریامسینولون (اسپری) ممکن است آتش بگیرد. هنگام استفاده از آئروسل تریامسینولون و مدت کوتاهی پس از آن از آتش، شعله های آتش دوری کنید و سیگار نکشید.

اگر از تریامسینولون موضعی برای صورت خود استفاده می کنید، آن را از چشم خود دور نگه دارید.

بدون مشورت با پزشک خود، سایر مواد یا محصولات پوستی را روی ناحیه تحت درمان قرار ندهید.

اگر از تریامسینولون در ناحیه پوشک کودک استفاده می کنید، از پوشک تنگ یا شلوار پلاستیکی استفاده نکنید. چنین استفاده ای ممکن است عوارض جانبی را افزایش دهد.

آمپول تریامسینولون کورتون است؟ کاربردهای دیگر این دارو : این دارو ممکن است برای مصارف دیگر تجویز شود. از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.

چه اقدامات احتیاطی خاصی را باید رعایت کنم؟

قبل از مصرف موضعی تریامسینولون، اگر به تریامسینولون، هر داروی دیگر یا هر یک از مواد تشکیل دهنده محصولات موضعی تریامسینولون حساسیت دارید، به پزشک و داروساز خود اطلاع دهید. از داروساز خود لیستی از مواد تشکیل دهنده را بخواهید.

تریامسینولون پماد : به پزشک و داروساز خود بگویید که چه داروهای تجویزی و بدون نسخه دیگری، ویتامین ها و مکمل های غذایی مصرف می کنید یا قصد دارید مصرف کنید.

اگر عفونت در دهان یا گلو دارید یا اگر تا به حال به دیابت یا سندرم کوشینگ (یک وضعیت غیرطبیعی که در اثر هورمون‌های اضافی [کورتیکواستروئیدها] ایجاد می‌شود) داشته‌اید، به پزشک خود اطلاع دهید.

قیمت پماد تریامسینولون : اگر باردار هستید، قصد بارداری دارید یا در حال شیردهی هستید به پزشک خود اطلاع دهید. اگر با استفاده از تریامسینولون موضعی باردار شدید، با پزشک خود تماس بگیرید.

قرص کلومیپرامین ۱۰ برای چیست ؟ برخی از جوانان در اولین مصرف یک داروی ضد افسردگی افکار خودکشی دارند. پزشک باید در ویزیت های منظم پیشرفت شما را بررسی کند. خانواده یا سایر مراقبان شما نیز باید نسبت به تغییرات خلق و خو یا علائم شما هوشیار باشند.

اگر باردار هستید یا قصد بارداری دارید به پزشک خود اطلاع دهید. مصرف این دارو در اواخر بارداری ممکن است باعث علائم ترک در نوزاد شود.

در حین استفاده از کلومیپرامین نباید شیر دهید.

چگونه کلومیپرامین مصرف کنم؟

تمام دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را دنبال کنید و همه راهنماهای دارو یا برگه های دستورالعمل را بخوانید. پزشک ممکن است گهگاه دوز مصرفی شما را تغییر دهد. دارو را دقیقا طبق دستور مصرف کنید.

ممکن است تا ۴ هفته طول بکشد تا علائم شما بهبود یابد. به استفاده از دارو طبق دستور ادامه دهید و اگر علائم شما پس از ۴ هفته درمان بهبود نیافت، به پزشک خود اطلاع دهید.

عوارض کلومیپرامین : اگر علائم شما بهبود نیافت یا بدتر شد، با پزشک خود تماس بگیرید.

اگر نیاز به جراحی دارید، به جراح خود بگویید که در حال حاضر از کلومیپرامین استفاده می کنید. ممکن است لازم باشد برای مدت کوتاهی توقف کنید.

مصرف کلومیپرامین را به طور ناگهانی قطع نکنید، در غیر این صورت ممکن است علائم ناخوشایند ترک داشته باشید. از پزشک خود خرید امی تریپتیلین بپرسید که چگونه با خیال راحت مصرف این دارو را متوقف کنید.

آمپول کلومیپرامین برای چیست ؟ در دمای اتاقی به دور از گرما و رطوبت، نگهداری شود. در صورت عدم استفاده، بطری را محکم بسته نگه دارید.

اگر یک نوبت را فراموش کنم چه اتفاقی می افتد؟

در اسرع وقت دارو را مصرف کنید، اما اگر تقریباً زمان نوبت بعدی فرا رسیده است، دوز فراموش شده را نادیده بگیرید. دو دوز را در یک زمان مصرف نکنید.

اگر بیش از حد مصرف کنم چه اتفاقی می افتد؟

علائم مصرف بیش از حد ممکن است شامل ضربان قلب نامنظم، احساس بی قراری یا آشفتگی، گیجی، تعریق شدید، حرکات آهسته یا تند عضلانی، خواب آلودگی شدید، تنفس آهسته، احساس غش کردن، تشنج یا کما باشد.

اگر دیابت دارید، آمی تریپتیلین می تواند ثابت نگه داشتن قند خون را دشوارتر کند. قند خون خود را در چند هفته اول درمان با آمی تریپتیلین بیشتر خرید کلومیپرامین کنترل کنید و در صورت لزوم درمان دیابت خود را تنظیم کنید. اگر سطح قند خون شما باعث نگرانی شما شده است با پزشک خود صحبت کنید.

شربت دیفنوکسیلات برای کودکان : پزشک ممکن است نیاز به تغییر دوز داروهای شما داشته باشد یا شما را به دقت از نظر عوارض جانبی تحت نظر داشته باشد. بسیاری از داروهای دیگر نیز ممکن است با دیفنوکسیلات تداخل داشته باشند، بنابراین مطمئن شوید که پزشک خود را در مورد تمام داروهایی که مصرف می کنید، حتی داروهایی که در این لیست وجود ندارند، مطلع کنید.

در صورت داشتن زردی (زردی پوست یا چشم ناشی از مشکلات کبدی) به پزشک خود اطلاع دهید. اسهال خونی؛ اسهال همراه با تب، مخاط در مدفوع، یا گرفتگی شکم، درد، یا تورم. یا اسهالی که در طول یا مدت کوتاهی پس از مصرف آنتی بیوتیک اتفاق می افتد. احتمالاً پزشک به شما خواهد گفت که دیفنوکسیلات مصرف نکنید.

دیفنوکسیلات در تست اعتیاد : اگر سندرم داون دارید (یک بیماری ارثی که باعث ایجاد طیفی از مشکلات رشدی و جسمی می شود)، یا اگر کولیت خرید تریامسینولون اولسراتیو (شرایطی که باعث تورم و زخم در پوشش روده بزرگ می شود) یا قبلاً داشته اید، به پزشک خود اطلاع دهید. و رکتوم)، بیماری کبد یا کلیه.

اگر باردار هستید، قصد بارداری دارید یا در حال شیردهی هستید به پزشک خود اطلاع دهید. اگر در حین مصرف دیفنوکسیلات باردار شدید، با پزشک خود تماس بگیرید.

قبل از انجام عمل جراحی، از جمله جراحی دندان، به پزشک یا دندانپزشک اطلاع دهید که این دارو را مصرف می کنید.
باید بدانید که این دارو ممکن است باعث خواب آلودگی و سرگیجه شما شود. تا زمانی که متوجه نشدید این دارو بر شما تأثیر می گذارد، رانندگی نکنید یا ماشین آلات کار نکنید.

تفاوت دیفنوکسیلات و لوپرامید : از پزشک خود در مورد استفاده ایمن از نوشیدنی های الکلی در هنگام مصرف دیفنوکسیلات سوال کنید. الکل می تواند عوارض جانبی دیفنوکسیلات را بدتر کند.

چه دستورات غذایی خاصی را باید رعایت کنم؟

مطمئن شوید که تمام توصیه های غذایی که توسط پزشکتان ارائه شده است را دنبال کنید. برای جایگزینی مایعات از دست رفته هنگام اسهال، مقدار زیادی خرید آتورواستاتین مایعات شفاف بنوشید.

اگر یک نوبت را فراموش کردم چه باید بکنم؟

اگر دوزهای برنامه ریزی شده دیفنوکسیلات مصرف می کنید، به محض یادآوری دوز فراموش شده را مصرف کنید. با این حال، اگر تقریباً زمان نوبت بعدی فرا خرید دیفنوکسیلات رسیده است، دوز فراموش شده را نادیده بگیرید و برنامه منظم دوز را ادامه دهید. برای جبران نوبت فراموش شده دوز دوز مصرف نکنید.

این دارو چه عوارض جانبی دارد؟

دیفنوکسیلات ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند. اگر هر یک از این علائم شدید است یا از بین نمی رود، به پزشک خود اطلاع دهید:

  • حالت تهوع
  • استفراغ
  • از دست دادن اشتها
  • سردرد
  • بی قراری
  • خستگی
  • گیجی
  • تغییرات خلق و خوی
  • ناراحتی معده

آتورواستاتین می تواند شرایطی ایجاد کند که منجر به تجزیه بافت عضلانی اسکلتی شود که به طور بالقوه منجر به نارسایی کلیه می شود. این وضعیت ممکن است در افراد مسن و در افرادی که بیماری کلیوی یا کم کاری تیروئید کنترل نشده دارند (تیروئید کم کار) بیشتر رخ دهد. آتورواستاتین برای استفاده در بزرگسالان و کودکان حداقل ۱۰ سال تایید شده است.

چگونه باید آتورواستاتین مصرف کنم؟

آتورواستاتین را دقیقاً طبق دستور پزشک مصرف کنید. تمام دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را دنبال کنید. پزشک شما ممکن است گهگاه دوز مصرفی شما را تغییر دهد تا مطمئن شود بهترین نتایج را دریافت می کنید. این دارو را در مقادیر بیشتر یا کمتر و یا بیشتر از مقدار توصیه شده استفاده نکنید.

آتورواستاتین معمولاً یک بار در روز، با یا بدون غذا مصرف می شود. دارو را هر روز در ساعت معینی مصرف کنید.

قبل از مصرف قرص را نشکنید، مگر اینکه پزشک به شما گفته باشد.

در موارد زیر ممکن است لازم باشد مصرف این دارو را برای مدت کوتاهی متوقف کنید:

  • تشنج های کنترل نشده؛
  • عدم تعادل الکترولیت (مانند سطح پتاسیم بالا یا پایین در خون شما)؛
  • فشار خون به شدت پایین؛
  • عفونت یا بیماری شدید؛ یا
  • جراحی یا اورژانس پزشکی

آتورواستاتین و فشار خون : ممکن است تا ۲ هفته طول بکشد تا سطح کلسترول شما بهبود یابد و ممکن است نیاز به آزمایش خون منظم داشته باشید. ممکن است هیچ تغییری در علائم خود مشاهده نکنید، اما طبق دستور دارو را ادامه دهید.

آزمایش خون شما به پزشک کمک می کند تا تعیین کند چه مدت باید شما را با این دارو درمان کند. بسته به سابقه پزشکی خود ممکن است نیاز به آتورواستاتین برای مدت طولانی یا مادام العمر داشته باشید.

نحوه و زمان مصرف آمی تریپتیلین برای افسردگی

معمولا یک بار در روز آمی تریپتیلین مصرف می کنید. بهتر است آن را قبل از خواب مصرف کنید زیرا ممکن است باعث خواب آلودگی شما شود. اگر متوجه شدید که همچنان در صبح احساس خواب آلودگی دارید، می توانید آن را در اوایل عصر مصرف کنید.

قرص های آمی تریپتیلین در مقادیر مختلف ۱۰ میلی گرم، ۲۵ میلی گرم یا ۵۰ میلی گرم وجود دارد.

مایع آمی تریپتیلین نیز در ۳ قوت مختلف شامل ۱۰ میلی گرم، ۲۵ میلی گرم یا ۵۰ میلی گرم آمی تریپتیلین در یک قاشق ۵ میلی لیتری موجود است.

دوز معمول آمی تریپتیلین برای افسردگی در بزرگسالان ۵۰ تا ۱۰۰ میلی گرم در روز است. اگر به دوز قوی‌تری نیاز دارید، ممکن است به ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلی‌گرم در روز برسد، اما فقط تحت نظارت یک متخصص.

افراد جوان ۱۶ تا ۱۷ سال و افراد مسن تر، گاهی اوقات دوز کمتری از ۲۵ تا ۵۰ میلی گرم در روز را شروع می کنند تا احتمال عوارض جانبی کاهش یابد.

حداکثر دوز آمی تریپتیلین ۲۰۰ میلی گرم در روز است.

آمی تریپتیلین برای معده : گاهی اوقات، زمانی که به تازگی درمان را شروع می کنید، ممکن است به شما گفته شود که دوز کمتری را ۲ یا ۳ بار در روز مصرف کنید تا زمانی که به دارو عادت کنید. این به این دلیل است که مصرف دوز کمتر ۲ یا ۳ بار در روز برای مدتی می تواند احتمال بروز عوارض جانبی را کاهش دهد.

هنگام مصرف کلومیپرامین از چه چیزهایی باید اجتناب کنم؟

از نوشیدن الکل خودداری کنید. عوارض جانبی خطرناکی ممکن است رخ دهد.

تا زمانی که بدانید کلومیپرامین چه تأثیری بر شما خواهد داشت از رانندگی یا فعالیت های خطرناک خودداری کنید. ممکن است واکنش های شما مختل شود.

آمی تریپتیلین یک داروی ضد افسردگی است. این کار با افزایش سطح یک ماده شیمیایی به نام سروتونین در مغز شما کار می کند. این می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد.

ممکن است بعد از ۱ تا ۲ هفته احساس بهتری داشته باشید، اما ممکن است ۴ تا ۶ هفته طول بکشد تا آمی تریپتیلین به طور کامل عمل کند.

خودکشی با آمی تریپتیلین : عوارض جانبی مانند خشکی دهان و یبوست شایع هستند. آنها معمولاً خفیف هستند و پس از چند هفته از بین می روند.

بهتر است آمی تریپتیلین را در شب یا قبل از رفتن به رختخواب مصرف کنید. این به این دلیل است که می تواند باعث خواب آلودگی شما شود.

در صورت قطع ناگهانی مصرف آمی تریپتیلین می تواند عوارض جانبی ایجاد کند. اگر می خواهید مصرف آن را قطع کنید با پزشک خود صحبت کنید.

چه کسانی می توانند و نمی توانند آمی تریپتیلین مصرف کنند

بیشتر بزرگسالان می توانند آمی تریپتیلین مصرف کنند. همچنین افراد جوان ۱۶ تا ۱۷ ساله برای افسردگی یا خلق و خوی ضعیف می توانند آن را مصرف کنند.

آمی تریپتیلین برای برخی افراد مناسب نیست. برای اطمینان از بی خطر بودن آن برای شما، در موارد زیر با پزشک خود مشورت کنید:

  • تا به حال به آمی تریپتیلین یا هر داروی دیگری واکنش آلرژیک داشته باشید
  • مشکل قلبی دارید – آمی تریپتیلین می تواند برخی از مشکلات قلبی را بدتر کند
  • یک اختلال خونی نادر به نام پورفیری دارند
  • مشکلات کبدی دارند
  • مبتلا به صرع یا درمان با تشنج الکتریکی (ECT) هستید – آمی تریپتیلین ممکن است خطر ابتلا به تشنج یا تشنج را افزایش دهد.
  • باردار هستند، در تلاش برای باردار شدن یا شیردهی هستند
  • مبتلا به گلوکوم هستید – آمی تریپتیلین می تواند فشار را در چشم شما افزایش دهد
  • افکاری در مورد آسیب رساندن به خود یا پایان دادن به زندگی خود دارید
  • در تخلیه مثانه مشکل دارید
  • دیابت نوع ۱ یا ۲ دارند

 

تعداد بازدید از این مطلب: 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید برم هگزین و عوارض رانیتیدین

رانیتیدین برای چیست ؟ در صورت داشتن بیماری کلیوی، بیماری کبدی یا پورفیری، از پزشک یا داروساز بپرسید که آیا مصرف این دارو برای شما بی خطر است یا خیر.

سوزش سر دل اغلب با اولین علائم حمله قلبی اشتباه گرفته می شود. اگر درد قفسه سینه یا احساس سنگینی، گسترش درد به بازو یا شانه، حالت تهوع، تعریق و احساس ناخوشی عمومی دارید، به فوریت های پزشکی مراجعه کنید.

چگونه باید دی سیکلومین مصرف کنم؟

تمام دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را دنبال کنید و همه راهنماهای دارو یا برگه های دستورالعمل را بخوانید. پزشک ممکن است گهگاه دوز مصرفی شما را تغییر دهد. دارو را دقیقا طبق دستور مصرف کنید.

دی سیکلومین خوراکی به صورت خوراکی مصرف می شود.

داروی مایع را با سرنگ ارائه شده یا دستگاه اندازه گیری دوز (نه قاشق آشپزخانه) اندازه گیری کنید.

اگر نتوانید دارو را از طریق دهان مصرف کنید، تزریق دی سیکلومین در عضله انجام می شود.

دی سیکلومین برای چی خوبه : اگر علائم شما پس از ۲ هفته بهبود نیافت، با پزشک خود تماس بگیرید.

در دمای اتاقی به دور از گرما و رطوبت، نگهداری شود.

اگر یک نوبت را فراموش کنم چه اتفاقی می افتد؟

دوز فراموش شده را نادیده بگیرید و دوز بعدی خود را در زمان معمول استفاده کنید. از دو دوز در یک زمان استفاده نکنید.

اگر بیش از حد مصرف کنم چه اتفاقی می افتد؟

مصرف بیش از حد می تواند باعث تهوع، استفراغ، گشاد شدن مردمک ها، ضعف یا از دست دادن حرکت در هر قسمت از بدن، مشکل در بلع، غش، یا تشنج (تشنج) شود.

قبل از مصرف این دارو

اگر رانیتیدین با نسخه مصرف می‌کردید: قبل از قطع مصرف دارو، از پزشک خود در مورد گزینه‌های درمانی مطمئن‌تر سوال کنید.

اگر رانیتیدین بدون نسخه (OTC) مصرف می کرده اید: مصرف دارو را متوقف کنید و از پزشک یا داروساز خود در مورد سایر داروهای کاهش دهنده اسید معده OTC سوال کنید.

شربت رانیتیدین : سوزش سر دل می تواند علائم اولیه حمله قلبی را تقلید کند. اگر درد قفسه سینه ای دارید که به فک یا شانه شما سرایت می کند و احساس اضطراب یا سبکی سر می کنید، کمک فوری پزشکی دریافت کنید.

قبل از استفاده از هر داروی OTC برای کاهش اسید معده، از پزشک یا داروساز بپرسید که در صورت داشتن سایر شرایط پزشکی یا آلرژی، آیا دارو برای شما بی خطر است یا خیر.

اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید، قبل از استفاده از هر داروی OTC اسید معده با پزشک مشورت کنید.

چگونه باید رانیتیدین مصرف کنم؟

از آنجایی که رانیتیدین از بازار ایالات متحده خارج شده است، برخی از محتویات این جزوه فقط برای اهداف تاریخی در نظر گرفته شده است.

رانیتیدین را دقیقاً طبق دستورالعمل روی برچسب یا طبق تجویز پزشک مصرف کنید.

داروی مایع را با دقت اندازه گیری کنید. از سرنگ دوز ارائه شده استفاده کنید یا از دستگاه اندازه گیری دوز دارو (نه قاشق آشپزخانه) استفاده کنید.

شربت رانیتیدین برای چیست ؟ ممکن است تا ۸ هفته طول بکشد تا زخم شما بهبود یابد. به استفاده از داروهای خود طبق دستور ادامه دهید و اگر علائم شما پس از ۶ هفته بهبود نیافت، با پزشک خود تماس بگیرید.

پزشک شما ممکن است یک آنتی اسید را برای کمک به تسکین درد توصیه کند. دستورالعمل های پزشک خود را در مورد نوع آنتی اسید مورد استفاده و زمان استفاده از آن به دقت دنبال کنید.

آمپول رانیتیدین برای چیست ؟ در دمای اتاق به دور از رطوبت، گرما و نور نگهداری شود.

اگر یک نوبت را فراموش کنم چه اتفاقی می افتد؟

در اسرع وقت دارو را مصرف کنید، اما اگر تقریباً زمان نوبت بعدی فرا رسیده است، دوز فراموش شده را نادیده بگیرید. دو دوز را در یک زمان مصرف نکنید.

قرص کلیدینیوم سی برای اسهال خوبه : مصرف داروهای تجویزی، مانند مهارکننده های بازجذب سروتونین- نوراپی نفرین (SNRIs) یا بنزودیازپین ها هنگام استفاده از داروهای اضطراب، همیشه دستورالعمل های پزشک را دنبال کنید، زیرا برخی از داروها می توانند عوارض جانبی شدیدی داشته باشند.

با بنزودیازپین ها، یک منبع مطمئن وابستگی با خطر بالا وجود دارد. استفاده از آنها در کنار الکل یا مواد مخدر می تواند اثرات تهدید کننده زندگی داشته باشد.

در مصرف کلیدینیوم سی چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد

در برخی موارد، می توان علائم رفلاکس اسید و اضطراب را با درمان های خانگی مدیریت کرد. با این حال، هرکسی که اضطراب مزمن یا رفلاکس اسید معده را تجربه می کند باید با پزشک صحبت کند.

کلیدینیوم سی : ریفلاکس طولانی مدت اسید ممکن است عوارض دیگری مانند بافت اسکار در مری، مری بارت و در موارد نادر سرطان مری ایجاد کند. اضطراب طولانی مدت می تواند به طیف وسیعی از عوارض سلامت جسمی و روانی کمک کند.

علائم GERD و اضطراب می تواند مشابه علائم سایر بیماری ها ظاهر شود. بنابراین، توصیه می شود برای تشخیص به پزشک مراجعه کنید.

مقابله با ترکیبی از رفلاکس اسید و اضطراب می تواند ناامید کننده باشد. در برخی موارد، فرد ممکن است نداند که آیا رفلاکس اسید معده دارد یا علائم فیزیکی اضطراب را تجربه می کند. کار با پزشک برای اطمینان از اینکه فرد درمان صحیح را دریافت می کند، مهم است.

کلیدینیوم سی : یافتن راه‌هایی برای مدیریت اضطراب و برداشتن گام‌هایی برای درمان رفلاکس اسید ممکن است به پایان چرخه کمک کند و به افراد کمک کند علائم خود را کنترل کنند.

آشنایی بیشتر با قرص باکلوفن 

باکلوفن به صورت قرص و محلول (مایع) خوراکی می آید. معمولاً ۳ بار در روز در فواصل مساوی مصرف می شود. دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. باکلوفن را دقیقا طبق دستور مصرف کنید. کمتر یا بیشتر از آن مصرف نکنید یا بیشتر از آنچه پزشک تجویز کرده است مصرف نکنید.

خودکشی با باکلوفن : برای اندازه گیری دقیق و گرفتن دوز محلول باکلوفن از یک سرنگ خوراکی (دستگاه اندازه گیری) استفاده کنید. اگر سرنگ خوراکی همراه داروی شما نیست، از داروساز خود بخواهید.

حتی اگر احساس خوبی دارید مصرف باکلوفن را ادامه دهید. بدون مشورت با پزشک خود مصرف باکلوفن را قطع نکنید، به خصوص اگر برای مدت طولانی دوزهای زیادی مصرف کرده اید. قطع ناگهانی این دارو می تواند باعث تشنج، تب، گیجی، سفتی عضلات یا توهم شود. پزشک احتمالاً می خواهد دوز شما را به تدریج کاهش دهد.

قرص باکلوفن ۱۰ : کاربردهای دیگر این دارو : این دارو گاهی برای مصارف دیگر تجویز می شود. از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.

چه اقدامات احتیاطی خاصی را باید رعایت کنم؟

قبل از مصرف باکلوفن، اگر به باکلوفن، هر داروی دیگر یا هر یک از ترکیبات موجود در قرص و محلول خوراکی باکلوفن حساسیت دارید، به پزشک و داروساز خود اطلاع دهید. از داروساز خود لیستی از مواد تشکیل دهنده را بخواهید.

به پزشک و داروساز خود بگویید که چه داروهای دیگری با نسخه و بدون نسخه، ویتامین ها، مکمل های غذایی و محصولات گیاهی مصرف می کنید یا قصد دارید مصرف کنید.

باکلوفن و دیکلوفناک : هر یک از موارد زیر را حتما ذکر کنید: داروهای ضد افسردگی، داروهای اضطراب، داروهای بیماری های روانی، داروهای تشنج، آرام بخش ها، قرص های خواب آور یا آرام بخش. پزشک ممکن است نیاز به تغییر دوز داروهای شما داشته باشد یا شما را به دقت از نظر عوارض جانبی تحت نظر داشته باشد.

هنگام مصرف دی سیکلومین از چه چیزهایی باید اجتناب کنم؟

ممکن است باعث سرگیجه یا تاری دید شود. تا زمانی که بدانید دی سیکلومین چه تأثیری روی شما می گذارد از رانندگی یا فعالیت های خطرناک خودداری کنید.

شربت دی سیکلومین : از گرم شدن بیش از حد یا کم آبی بدن در حین ورزش و در هوای گرم خودداری کنید. دی سیکلومین می تواند تعریق را کاهش دهد و ممکن است بیشتر مستعد گرمازدگی باشید. اگر در حین مصرف دی سیکلومین تب داشتید به پزشک خود اطلاع دهید.

از مصرف یک آنتی اسید خودداری کنید. آنتی اسیدها می توانند جذب دی سیکلومین خوراکی را برای بدن شما سخت تر کنند.

از زمان معرفی آن به بازار در سال ۱۹۶۳، این دارو برای اثرات آن در مدل های حیوانی و در انسان مبتلا به بیماری های تنفسی مختلف مورد بررسی قرار گرفت. علاوه بر جنبه های بالینی، این مطالعات بر روی اثرات دارو بر مخاط، خلط و فعالیت مخاطی متمرکز شده است.

برم هگزین : در بررسی اجمالی حاضر، یافته های اساسی اصلی در مورد مکانیسم های عمل BHC را برجسته خواهیم کرد. علاوه بر این، ما مجموعه ای از یافته های بالینی را در بزرگسالان و کودکان گزارش می کنیم.

مکانیسم های عمل قرص برم هگزین

مکانیسم های عمل BHC پیچیده است و به طور ناقص بررسی شده است. تا به امروز، تعداد کمی در مورد اثرات سلولی دارو بر دستگاه تنفسی گزارش شده است.

قرص برم هگزین ۸ : مطالعات انجام شده بر روی حیوانات و انسان ها اقداماتی را گزارش کرده اند که بر تولید مواد مخاطی، کیفیت و کمیت خلط، فعالیت مژگانی، نفوذ آنتی بیوتیک و شدت و دفعات سرفه تأثیر می گذارد. این اعمال، فعالیت مخاطی اساسی BHC را مشخص می کند و آن را از سایر داروها متمایز می کند. مطالعات پیش بالینی در جدول ۱ خلاصه شده است.

اثرات BHC بر تولید مواد مخاطی

در سال ۱۹۶۶، مرکر گزارش داد که تجویز BHC با استفاده از میکروسکوپ الکترونی با اثر کمی و کیفی بر سلول‌های اپیتلیال ترشحی در برونش‌های متوسط ​​و کوچک موش صحرایی همراه است [۸]. در این مطالعه پیشگام، BHC با دوز ۴-۲۰ mg/kg/24 ساعت در یک دوره ۲، ۴ یا ۶ روزه تزریق شد. این مشاهدات بعداً توسط Gieseking و Baldamus [9] در بافت انسان تأیید شد.

برم هگزین : این مطالعه بعدی بر روی ۹ بیمار مبتلا به سل با حفره یا کارسینوم قبل و بعد از برداشتن نسبی ریه انجام شد. نمونه های بیوپسی قبل از رزکسیون گرفته شد و BHC با دوز ۴ میلی گرم سه بار در روز داده شد. BHC به طور قابل توجهی فعالیت ترشحی را در غدد سروموکوز مخاط برونش افزایش داد. محصول ترشحی سلول های اپیتلیال سروزی غددی از گرانول های کروی همگن بزرگ تشکیل شده است.

این گرانول ها ویژگی های فراساختاری را به نمایش گذاشتند که به طرز چشمگیری شبیه لیزوزوم ها بود. هیچ تغییر کمی در سلول های مژک دار یا جام مشاهده نشد.

شربت اکسپکتورانت برای کرونا : Janatuinen و Korhonen اثر BHC را بر تولید مواد مخاطی در ۱۵ خوکچه هندی نر ارزیابی کردند [۱۰]. حیوانات به ۵ گروه تقسیم شدند: کنترل، تیمار با سالین، تیمار با ۱۰ میلی گرم بر کیلوگرم BHC به صورت داخل صفاقی، تیمار با ۱۰ میلی گرم بر کیلوگرم BHC به صورت زیر جلدی به مدت ۳ روز و تیمار با ۵ میلی گرم بر کیلوگرم BHC به صورت زیر جلدی به مدت ۷ روز.

برم هگزین : نمونه‌هایی از نای، غدد بزاقی و دوازدهه برای تعیین تعداد سلول‌های جام و رنگ‌آمیزی هیستوشیمیایی برای بررسی مواد مخاطی مورد بررسی قرار گرفتند. مواد ترشحی در سلول های جام تراکئوبرونشیال شامل مواد مخاطی اسیدی بود که شامل گروه های سولفات و کربوکسیل علاوه بر مواد واکنش دهنده پریودات بود.

درمان دارویی تغییراتی را در سنتز مواد مخاطی اسیدی ایجاد کرد که منجر به ایجاد مواد ترشحی در مخاط نای شد که عمدتاً از مواد فعال پریودات خنثی تشکیل شده بود.

اگر صرع، سکته مغزی، بیماری روماتیسمی، فلج مغزی، بیماری پارکینسون، شرایط روانپزشکی مانند اسکیزوفرنی یا حالت گیجی، یا بیماری کلیوی دارید خرید برم هگزین یا تا به حال داشته اید، به پزشک خود اطلاع دهید.

باکلوفن ۲۵ : اگر باردار هستید، قصد بارداری دارید یا در دوران شیردهی هستید به پزشک خود اطلاع دهید. اگر در حین مصرف باکلوفن باردار شدید، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید.

باید بدانید که باکلوفن ممکن است باعث خواب آلودگی شما شود. تا زمانی که متوجه نشدید این دارو بر شما تأثیر می گذارد، رانندگی نکنید یا ماشین خرید دی سیکلومین آلات کار نکنید.

از پزشک خود در مورد استفاده ایمن از نوشیدنی های الکلی در حین مصرف باکلوفن سوال کنید. الکل می تواند عوارض جانبی باکلوفن را بدتر کند.

قرص موکولین برای کرونا : دوزهای بالاتر BHC باعث کاهش قابل توجهی در تعداد کل سلول های جامی با مواد ترشحی، به ویژه سلول های حاوی مواد مخاطی خرید باکلوفن سولفاته شد. نویسندگان این یافته ها را به افزایش تحرک محصولات ترشحی از سلول ها نسبت دادند. این دارو تغییراتی در غدد بزاقی یا سلول های جام دوازدهه ایجاد نکرد.

گرانول های رانیتیدین و قرص های جوشان باید قبل از مصرف در آب حل شوند. پزشک شما ممکن است یک آنتی اسید را برای کمک به تسکین درد توصیه کند.

عوارض رانیتیدین : دستورالعمل های پزشک خود را در مورد نوع آنتی اسید مورد استفاده و زمان استفاده از آن به دقت دنبال کنید. از نوشیدن الکل خودداری کنید. می تواند خرید کلیدینیوم سی خطر آسیب به معده شما را افزایش دهد.

ممکن است تا ۸ هفته استفاده از این دارو قبل از بهبود زخم شما طول بکشد. برای بهترین نتایج، استفاده از دارو را طبق دستورالعمل ادامه دهید. اگر علائم شما خرید رانیتیدین پس از ۶ هفته درمان بهبود نیافت، با پزشک خود صحبت کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت آلت مصنوعی برقی

مردان یا زنان به راحتی می توانند ناحیه تناسلی خود را در حین خودارضایی با کمک دیلدوهای بزرگ تحریک کنند. دیلدو بزرگ به زوج ها کمک می کند تا نیازهای جنسی خود را برآورده کنند. هنگامی که آنها در خانه تنها هستند یا برخی از زوج ها نیز این را در هنگام پیش بازی لذت جنسی ترجیح می دهند. هنگامی که زوج می توانند دیلدو بزرگ را در واژن قرار دهند، نوک دیلدو غول پیکر نقطه G را تحریک می کند.

خرید دیلدو سایز بزرگ : هنگامی که یک شریک مرد می تواند دیلدوهای بزرگ را در مقعد خود قرار دهد، پروستات را تحریک می کند، که به آنها برای رسیدن به ارگاسم کمک می کند. تحریک جنسی بزرگ دیلدو به سرعت رشد می کند. افراد می توانند در طول خودارضایی دیلدو از دیلدو استفاده کنند یا با شریک زندگی خود رابطه جنسی داشته باشند.

لحاف‌ها می‌توانند از اسباب‌بازی‌های بزرگ دیک برای دیلدو های مبتدی در حین رابطه جنسی مقعدی یا واژینال استفاده کنند. برخی از معاملات به گونه ای طراحی شده اند که فقط اسباب بازی های مردانه می توانند از آن استفاده کنند، برخی از دیلدوها به گونه ای طراحی شده اند که فقط شرکای زن می توانند از آن استفاده کنند، در حالی که به گونه ای طراحی می شوند که هر کسی بتواند به راحتی از آن استفاده کند.

همچنین تعدادی دیلدو بزرگ همراه با عملکرد ارتعاش در بازار موجود است. اسباب‌بازی‌های ارتعاشی برای زنان انواع مختلفی از الگوهای ارتعاشی هستند و حرکات Toys Dildo بسیار بزرگ است که یا اپراتور باتری یا USB قابل شارژ است.

خرید دیلدو سایز بزرگ : محرک دلوکس حس سرگرم کننده و منحصر به فرد بیشتری را در طول فعالیت جنسی ایجاد می کند. سایت های تجارت الکترونیکی زیادی وجود دارند که می توانند یک دیلدو بزرگ را از فروشگاه زوج یا فروشگاه آنلاین ارائه دهند که انواع دیلدوهای عظیم را ارائه می دهند.

چگونه از اسباب بازی های جنسی دیلدو بزرگ استفاده کنیم؟

اگر از دیلدوهای سایز کوچک یا دیلدوهای متوسط ​​حوصله دارید و می خواهید با یک دیک بزرگ بازی کنید، اما نگران نحوه استفاده از دیک بزرگ هستید، در اینجا به نحوه استفاده از این اسباب بازی های جنسی برای برآورده کردن میل جنسی خود خواهیم پرداخت.

اگر برای اولین بار از دیک بزرگ یا اسباب‌بازی جنسی بزرگ دیلدو استفاده می‌کنید و هنگام قرار دادن آن احساس مشکل می‌کنید، طبیعی است. قبل از استفاده از دیلدو وسیع، افراد باید آن را به درستی تمیز کنند. پس از تمیز کردن باید از روان کننده استفاده شود.

کیر سایز بزرگ : روان کننده ها را نیز می توان روی سطح دیلدوهای بزرگ و نزدیک ناحیه تناسلی قرار داد. روغن شخصی برای دیلدو به کاهش اصطکاک و لغزنده شدن سطح کمک می کند. زن و شوهر همچنین می توانند از انواع مختلف کاندوم با دیلدوهای بزرگ استفاده کنند.


هنگام خرید بند، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. کوئین می‌گوید: «ایده این است که دیلدو را در مقابل بدن نگه دارید تا آن را بدون دست نگه دارید، به طوری که بتوانید آن را با یک شریک جنسی به روشی مانند مقاربت استفاده کنید و لرزش نداشته باشید. باید احساس امنیت داشته باشد، به خوبی جا بیفتد و آنقدر کشدار نباشد که دیلدو از آن جدا شود یا آن را بکشد.

دیلدو کمری : در حالت ایده‌آل، باید دیلدو را جدا از تسمه بخرید، و کوئین توصیه می‌کند که اگر می‌توانید هر دو قطعه را به‌جای آنلاین خریداری کنید، بنابراین می‌توانید اندازه و ابعاد را درک کنید. (مثل خرید لباس عروس است، amirite؟) یک نکته مهم: هرگز از یک دوشاخه در بند استفاده نکنید، زیرا شمع های باسن برای وارد شدن و ماندن در داخل هستند، نه برای استفاده در داخل و خارج کردن. حرکت – جنبش.

دیلدو کمری : برای دریافت بند، می‌توانید آنلاین شوید یا نزدیک‌ترین فروشگاه اسباب‌بازی جنسی خود را بررسی کنید. Claire Cavanah، یکی از بنیانگذاران Babeland، قبلاً به Cosmopolitan گفته بود که جگوار یکی از محبوب ترین تسمه های فروشگاه است. او می‌گوید: «راحت، سکسی و پایین‌تر روی بدن می‌نشیند، بنابراین می‌توانید فشار خوبی را بر روی کلیشه خود احساس کنید که در حال فشار دادن هستید».

هنگام خرید تسمه مناسب، روی یافتن چیزی تمرکز کنید که در آن احساس خوبی داشته باشید. این مانند انتخاب هر تکه لباسی است، به جز زمانی که یک دیک مصنوعی وصل شده باشد.

هنگامی که به دنبال دیلدو مناسب برای اولین بند خود هستید، از کوچک شروع کنید. کاوانا قیمت آلت برقی لئو را برای تازه واردان عصبی توصیه می کند. یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید دیلدو باید در نظر بگیرید این است که یکی از سیلیکون های غیر متخلخل را انتخاب کنید، زیرا تمیز کردن آنها راحت ترین است.

دیلدو کمری : فقط بعد از استفاده آنها را با آب گرم و صابون بشویید. همچنین ایده بدی نیست که بعد از هر چند بار استفاده آن را به مدت ۱۰ دقیقه در آب جوش بیندازید تا واقعا تمیز شود.

تغییرات:

انتخاب های دیلدو بی پایان هستند و از نظر اندازه، شکل و رنگ متفاوت هستند. برخی انتزاعی هستند و برخی دقیقاً شبیه آلت تناسلی هستند. «گاهی اوقات مردم واقعاً می‌خواهند بازی خود را با تسمه‌ها تعیین جنسیت کنند، و در موارد دیگر، آنها صرفاً می‌خواهند در حین انجام بازی درج با شریک‌شان یک دیلدو را در دست نگیرند و [قیمت آلت کمری] خود فکر نمی‌کنند.

دیلدو کمری : داشتن آلت تناسلی،” کوئین می گوید، به همین دلیل است که شما دیلدوهایی را در رنگ های نئونی و با نوارهایی بر روی آنها خواهید یافت که آنها را بیشتر شبیه آلت تناسلی بیگانه می کند تا آلت های انسانی. اگر مبتدی هستید از کوچک شروع کنید، به خصوص اگر قصد انجام دخول مقعدی را دارید. دیلدوهای منحنی برای تحریک داخلی یا پروستات بهترین هستند.

و ناگفته نماند، اما هی، چرا یک بار دیگر نه: ​​اگر چیزی در باسن خود می گذارید، به یاد داشته باشید: روان کننده، روان کننده، و بیشتر روان کننده! شما اساساً می خواهید ترک باسن خود را به Slip ‘N Slide تبدیل کنید.

قیمت دیلدو کمری : Broad City در فصل دوم، در قسمت چهارم، زمانی که ابی در نهایت با همسایه و دوست قدیمی‌اش، جرمی، می‌خوابد، مستقیماً به چهره‌های جمعی ما وارد شد. ابی و جرمی در رختخواب بیرون می‌آیند که او به آنها پیشنهاد می‌کند «آن را عوض کنند». البته ابی به معنای تغییر موقعیت است، اما جرمی نظر او را اشتباه تفسیر می کند و او یک بند را بیرون می آورد.

آههههه! ابی خودش را بهانه می کند که از دستشویی به ایلانا زنگ بزند و بپرسد که چه کار باید بکند. بدیهی است که ایلانا زن تبلیغاتی رویاهای شماست و به او می گوید که به دنبال آن بروید!


به زبان ساده، دیلدو هر اسباب بازی جنسی است که برای جاگذاری استفاده می شود. به صورت واژینال، مقعدی قیمت الت سایز بزرگ یا شفاهی صحبت کنید. کلمه دیلدو تاریخچه جالبی دارد و به نظر می رسد تنها هر چند ماه یک بار باستان شناسان یک مصنوع فالیک شکل مشخص از تمدن های باستانی را کشف می کنند.

خرید دیلدو برقی : در حالی که امروزه سنگ یا شاخ حیوانات معمولاً مواد مورد استفاده برای ساخت دیلدو نیستند، آنها در طیف وسیعی از شیشه گرفته تا فولاد ضد زنگ و سیلیکون درجه پزشکی و حتی طلای ۲۴ عیار مانند OLGA هستند.

چیزی که یک دیلدو را به دیلدو تبدیل می کند لزوماً شکل آن مانند آلت تناسلی نیست (در واقع، امروز سفر به هر فروشگاه اسباب بازی های جنسی طیف وسیعی از اشکال نیمه واقعی و خارق العاده موجود در بازار را به شما نشان می دهد).

دیلدو برقی : از آن برای خودارضایی، میخ زدن و یا به عنوان بند برای دو زن استفاده می شود. بلکه اجماع کلی در مورد آنچه که یک دیلدو را می سازد همه کارهایی نیست که انجام می دهد، بلکه آنچه نمی تواند انجام دهد: ارتعاش است.

ویبراتور چیست؟

خواه به داستان این باور داشته باشید که کلئوپاترا اولین ویبراتور را از یک جعبه سفالی با زنبورهای گیر افتاده برای او ساخته است یا خیر، نمی توان استدلال کرد که اختراع ویبراتور برای زنان از نظر باز کردن رضایت جنسی بسیار مفید است. به هر حال، با توجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد از زنان برای رسیدن به ارگاسم به تحریک کلیتورال نیاز دارند، دیلدویی که به وضوح وارد می‌کنید این کار را نمی‌کند.

آلت مصنوعی برقی : و اینجاست که امروزه شما انواع لرزاننده های دستی و گلوله های ارتعاشی را پیدا می کنید که برای استفاده خارجی در نظر گرفته شده اند.

خرید آلت مصنوعی برقی : پس اسباب‌بازی‌هایی که برای استفاده داخلی طراحی شده‌اند، به‌ویژه اسباب‌بازی‌های هدف‌گیری نقطه G مانند MONA 2 یا GIGI 2 چیست؟ در حالی که می‌توان آن‌ها را «دیلدوهای ارتعاشی» نامید، اما استفاده متداول به دلایلی که به همان اندازه اسرارآمیز و غیرقابل توضیح است مانند هر چیزی که در زبان انگلیسی وجود دارد، اینها را در ستون ویبره قرار می‌دهد تا در ستون دیلدو.

پس ماساژور چیست؟

وقتی مردم در مورد ماساژور صحبت می کنند، عموماً در مورد محصولاتی صحبت می کنند که ظاهراً دقیقاً به همین شکل طراحی و به بازار عرضه شده اند. یک ماساژور شخصی دستی و ارتعاشی که به شما کمک می کند تا بدون کمک ماساژدرمانگر حرفه ای از هر گونه درد و درد بدن به تنهایی مراقبت کنید.

آلت مصنوعی برقی : آیا «مراقبت از نیازهای بدن خود بدون نیاز به حضور شخص دیگری» به نظر شما شبیه یک اسباب بازی جنسی است؟ تو تنها نیستی؛ یکی از معروف‌ترین اسباب‌بازی‌های جنسی که تا به حال ساخته شده است، ماساژور پشتی غول‌پیکر دهه ۸۰ بود (البته خوشبختانه، ما جلوتر رفته‌ایم و یک عصای ماساژ درست کرده‌ایم که باعث ایجاد گرفتگی در بازو نمی‌شود. و می تواند با شما به وان حمام برود).

در حالی که بسیاری از جوان‌های کنجکاو و در عین حال خجالتی متوجه شده‌اند که ماساژورها نسبت به اکثر اسباب‌بازی‌های جنسی کمک‌های خودارضایی ارزان‌تر و کم‌رنگ‌تری هستند، اما از عیب بزرگی رنج می‌برند که به سادگی برای اسباب‌بازی جنسی طراحی نشده‌اند. بنابراین، نه تنها فاقد دقت دقیق برای تحریک نقاط لذت مختلف شما هستند، بلکه اغلب از مواد متخلخلی ساخته شده‌اند که برای بدن ایمن نیستند یا نمی‌توان آنها را به درستی تمیز کرد.

دیلدو برقی : آیا این بدان معناست که هر چیزی که روی آن برچسب “ماساژور” وجود دارد برای شما بد است؟ لازم نیست! ما بسیاری از ویبره های خارجی خود را “ماساژگر شخصی” می نامیم زیرا دقیقاً همان کاری است که آنها انجام می دهند: ماساژور. اینکه بخواهید از یک ماساژور جیبی مانند SIRI 2 برای ماساژ آکوردهای صوتی خود استفاده کنید یا در جای دیگری به خودتان بستگی دارد زیرا برای هر دو ایمن است!

تعداد بازدید از این مطلب: 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید نورتریپتیلین و خرید کلردیازپوکساید 10

قرص نورتریپتیلین برای چی خوبه : مبتلا به صرع یا درمان با تشنج الکتریکی (ECT) هستید – نورتریپتیلین می تواند خطر تشنج یا حملات را افزایش دهد.

تا به حال داروهایی برای افسردگی مصرف کرده اید – برخی از داروهای ضد افسردگی می توانند بر نحوه عملکرد نورتریپتیلین تأثیر بگذارند، حتی پس از قطع مصرف آنها باردار هستند، در تلاش برای باردار شدن یا شیردهی هستند

مبتلا به گلوکوم هستید – نورتریپتیلین می تواند فشار را در چشم شما افزایش دهد . افکاری در مورد آسیب رساندن به خود یا پایان دادن به زندگی خود دارید.

عوارض قرص نورتریپتیلین : دیابت نوع ۱ یا ۲ دارید – اگر دیابت دارید، نورتریپتیلین ممکن است بر سطح قند خون شما تأثیر بگذارد. اگر معمولاً سطح قند خون خود را آزمایش می کنید، ممکن است مجبور شوید این کار را در چند هفته اول درمان بیشتر انجام دهید. در صورت بالا یا پایین بودن میزان خون، با پرستار یا پزشک دیابت خود صحبت کنید


این قرص چگونه باید استفاده شود؟

فلوکستین به صورت کپسول، قرص، کپسول تاخیری (دارو را در روده آزاد می کند) و محلول (مایع) خوراکی عرضه می شود. فلوکستین ممکن است با غذا یا بدون غذا مصرف شود. کپسول، قرص و مایع فلوکستین معمولاً یک بار در روز در صبح یا دو بار در روز صبح و ظهر مصرف می شود.

خرید فلوکستین : کپسول های فلوکستین تاخیری معمولاً یک بار در هفته مصرف می شوند.

این قرص را هر روز تقریباً در همان زمان (ها) مصرف کنید. دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. فلوکستین را دقیقاً طبق دستور مصرف کنید. کمتر یا بیشتر از آن مصرف نکنید یا بیشتر از آنچه پزشک تجویز کرده است مصرف نکنید.

فلوکستین خارجی : کپسول های تاخیری را به طور کامل ببلعید. آنها را نبرید، له نکنید یا نجوید.

پزشک ممکن است شما را با دوز کم فلوکستین شروع کند و به تدریج دوز مصرفی شما را افزایش دهد.

ممکن است ۴ تا ۵ هفته یا بیشتر طول بکشد تا اینکه شما فواید کامل فلوکستین را احساس کنید. حتی اگر احساس خوبی دارید مصرف فلوکستین را ادامه دهید. بدون مشورت با پزشک مصرف فلوکستین را قطع نکنید.

چرا فلوکستین باید صبح مصرف شود : اگر به طور ناگهانی مصرف فلوکستین را قطع کنید، ممکن است علائم ترک مانند تغییرات خلق و خو، تحریک پذیری، بی قراری، سرگیجه، بی حسی یا سوزن سوزن شدن دست ها یا پاها، اضطراب، تعریق، گیجی، سردرد، خستگی و مشکل در به خواب رفتن یا ماندن در خواب را تجربه کنید. پزشک احتمالاً دوز شما را به تدریج کاهش خواهد داد.


کلردیازپوکساید ۵ : اگر تا به حال مقدار زیادی الکل مصرف کرده اید، اگر از داروهای خیابانی استفاده می کنید یا تا به حال استفاده کرده اید، یا بیش از حد از داروهای تجویزی استفاده کرده اید، به پزشک خود اطلاع دهید.

در طول درمان از مصرف الکل یا مواد مخدر خیابانی خودداری کنید. نوشیدن الکل یا استفاده از داروهای خیابانی در طول درمان با کلردیازپوکساید نیز خطر ابتلا به این عوارض جانبی جدی و تهدید کننده زندگی را افزایش می دهد. همچنین اگر افسردگی یا بیماری روانی دیگری دارید یا تا به حال داشته اید به پزشک خود اطلاع دهید.

کلردیازپوکساید ممکن است باعث وابستگی فیزیکی شود (شرایطی که در آن علائم فیزیکی ناخوشایند در صورت قطع ناگهانی دارو یا مصرف آن در دوزهای کوچکتر رخ می دهد)، به خصوص اگر آن را برای چند روز تا چند هفته مصرف کنید. بدون مشورت با پزشک، مصرف این دارو را قطع نکنید یا دوزهای کمتری مصرف نکنید.

قطع ناگهانی کلردیازپوکساید می تواند وضعیت شما را بدتر کند و علائم ترک را ایجاد کند که ممکن است از چند هفته تا بیش از ۱۲ ماه طول بکشد. پزشک احتمالاً دوز کلردیازپوکساید شما را به تدریج کاهش خواهد داد.

عوارض قرص کلردیازپوکساید : در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر با پزشک خود تماس بگیرید یا تحت درمان فوری پزشکی قرار بگیرید: حرکات غیر معمول. صدای زنگ در گوش شما؛ اضطراب؛ مشکلات حافظه؛ مشکل در تمرکز؛ مشکلات خواب؛ تشنج؛ تکان دادن؛ انقباض عضلات؛ تغییرات در سلامت روان؛ افسردگی؛ احساس سوزش یا سوزش در دست ها، بازوها، پاها یا پاها؛ دیدن یا شنیدن چیزهایی که دیگران نمی بینند یا نمی شنوند. خرید کلردیازپوکساید : افکار آسیب رساندن یا کشتن خود یا دیگران؛ هیجان بیش از حد؛ یا از دست دادن ارتباط با واقعیت


نحوه و زمان مصرف نورتریپتیلین

شما معمولا یک بار در روز نورتریپتیلین مصرف می کنید. اگر روزی یک بار مصرف می کنید، بهتر است آن را قبل از رفتن به رختخواب مصرف کنید زیرا ممکن است باعث خواب آلودگی شما شود. اگر متوجه شدید که خواب شما را تحت تأثیر قرار می دهد، می توانید آن را در اوایل عصر مصرف کنید.

نظرات کسانی که از قرص نورتریپتیلین استفاده کرده اند : این دارو معمولا معده شما را ناراحت نمی کند. می توانید آن را با غذا یا بدون غذا مصرف کنید.

قرص ها را به طور کامل با یک نوشیدنی آب ببلعید. اگر آنها را بجوید طعم تلخی دارند.

قرص نورتریپتیلین در ۳ غلظت مختلف، ۱۰ میلی گرم، ۲۵ میلی گرم یا ۵۰ میلی گرم وجود دارد.

  • دوز معمول برای درمان درد عصبی در بزرگسالان ۱۰ میلی گرم در روز است. در صورت لزوم می توان این مقدار را افزایش داد. حداکثر دوز نورتریپتیلین برای درمان درد ۷۵ میلی گرم در روز است، اما این فقط تحت نظارت یک متخصص درد است.
  • برای افسردگی در بزرگسالان، دوز به تدریج به بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلی گرم در روز افزایش می یابد. در صورت تجویز متخصص می توان آن را به حداکثر دوز ۱۵۰ میلی گرم در روز افزایش داد.

نورتریپتیلین و تپش قلب : برای افسردگی در نوجوانان (۱۲ تا ۱۷ سال)، دوز معمولاً به تدریج به ۳۰ تا ۵۰ میلی گرم در روز افزایش می یابد، اما ممکن است به دوزهای بالاتر نیاز باشد.


اگر فراموش کنم آن را مصرف کنم چه؟

اگر نوبتی را فراموش کردید، به محض یادآوری آن را مصرف کنید، مگر اینکه زمان مصرف نوبت بعدی فرا رسیده باشد. در این مورد، فقط دوز فراموش شده را کنار بگذارید و نوبت بعدی را در زمان معمول مصرف کنید.

هرگز ۲ دوز را به طور همزمان مصرف نکنید تا دوز فراموش شده را جبران کنید.

آیا نورتریپتیلین خواب آور است؟ اگر اغلب دوزها را فراموش می کنید، تنظیم زنگ هشدار برای یادآوری ممکن است کمک کند. همچنین می‌توانید از داروساز خود در مورد راه‌های دیگر راهنمایی خرید کلردیازپوکساید بخواهید تا به شما کمک کند مصرف داروی خود را فراموش نکنید.

اگر به متوکاربامول حساسیت دارید، نباید از این دارو استفاده کنید. قبل از استفاده از متوکاربامول، در صورت ابتلا به میاستنی گراویس به پزشک خود اطلاع دهید.

متوکاربامول چیست ؟ ممکن است پس از ۲ یا ۳ روز اول درمان نیاز به کاهش دوز داشته باشید. دستورالعمل های پزشک خود را در مورد تعداد قرص هایی که هر روز مصرف می کنید، دنبال کنید.

متوکاربامول ممکن است تفکر یا واکنش شما را مختل کند. اگر رانندگی می کنید یا کاری انجام می دهید که نیاز به هوشیاری دارد، مراقب باشید. نوشیدن الکل می تواند عوارض جانبی خاصی از این دارو را افزایش دهد.


قبل از مصرف متوکاربامول

اگر به متوکاربامول حساسیت دارید، نباید از آن استفاده کنید.

برای اطمینان از بی خطر بودن این دارو برای شما، در صورت داشتن موارد زیر به پزشک خود اطلاع دهید:

  • بیماری کلیوی؛
  • تشنج؛ یا
  • میاستنی گراویس.

متوکاربامول ممکن است به نوزاد متولد نشده آسیب برساند. برای جلوگیری از بارداری از روش های پیشگیری از بارداری موثر استفاده کنید و در صورت بارداری به پزشک خود اطلاع دهید.

آمپول متوکاربامول برای چیست ؟ ممکن است هنگام استفاده از این دارو، شیر دادن با شیر مادر بی خطر نباشد. در مورد هر گونه خطری از پزشک خود سوال کنید.

استفاده از متوکاربامول توسط افراد کمتر از ۱۶ سال تایید نشده است مگر اینکه برای درمان کزاز باشد.


چرا فلوکستین تجویز می شود؟

فلوکستین برای درمان افسردگی، اختلال وسواس فکری-اجباری (افکار آزاردهنده که از بین نمی‌روند و نیاز به انجام کارهای خاص مکرر)، برخی اختلالات خوردن، و حملات پانیک (حملات ناگهانی و غیرمنتظره ترس شدید و نگرانی در مورد) استفاده می‌شود. این حملات). فلوکستین همچنین برای تسکین علائم اختلال دیسفوریک قبل از قاعدگی، از جمله نوسانات خلقی، تحریک پذیری، نفخ و حساسیت سینه استفاده می شود.

قرص فلوکستین ۲۰ برای چیست ؟ همچنین همراه با اولانزاپین (Zyprexa) برای درمان افسردگی که به سایر داروها و دوره های افسردگی در افراد مبتلا به اختلال دوقطبی I (اختلال شیدایی- افسردگی؛ بیماری که باعث دوره های افسردگی، دوره های شیدایی و موارد دیگر می شود) استفاده می شود.

خرید فلوکستین : خلق و خوی غیر طبیعی). فلوکستین در دسته ای از داروها به نام مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین (SSRIs) قرار دارد. این ماده با افزایش میزان سروتونین، یک ماده طبیعی در مغز که به حفظ تعادل ذهنی کمک می کند، عمل می کند.


چرا این دارو تجویز می شود؟

کلردیازپوکساید برای تسکین اضطراب و کنترل بی قراری ناشی از ترک الکل استفاده می شود. کلردیازپوکساید در دسته ای از داروها به نام بنزودیازپین ها قرار دارد. با کاهش فعالیت الکتریکی غیر خرید فلوکستین طبیعی در مغز عمل می کند.

کلردیازپوکساید چگونه باید استفاده شود؟

کلردیازپوکساید به صورت قرص و کپسول خوراکی مصرف می شود. معمولاً یک تا چهار بار در روز با یا بدون غذا مصرف می شود. دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و خرید هیدروکسی زین از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. کلردیازپوکساید را دقیقاً طبق دستور مصرف کنید.

کاربردهای دیگر این دارو

کلردیازپوکساید همچنین برای درمان سندرم روده تحریک پذیر استفاده می شود. در مورد خطرات احتمالی استفاده از این دارو برای بیماری خود با پزشک خود صحبت کنید.

کلردیازپوکساید ۱۰ : این دارو گاهی برای مصارف دیگر تجویز می شود. از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.


چگونه باید از متوکاربامول استفاده کنم؟

متوکاربامول را دقیقاً طبق دستور پزشک مصرف کنید. تمام دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را دنبال کنید و همه راهنماهای دارو یا برگه های دستورالعمل را بخوانید. متوکاربامول تنها خرید نورتریپتیلین بخشی از یک برنامه درمانی کامل است که ممکن است شامل استراحت، فیزیوتراپی یا سایر اقدامات تسکین درد نیز باشد.

متوکاربامول خوراکی به صورت خوراکی مصرف می شود. ممکن است پس از ۲ یا ۳ روز اول درمان نیاز به کاهش دوز داشته باشید. دستورالعمل های دوز پزشک را به دقت دنبال کنید.

تزریق متوکاربامول به عضله تزریق می شود یا به صورت انفوزیون در ورید تزریق می شود. یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی این تزریق را به شما می دهد.

تزریق معمولاً به صورت یک دوز واحد قبل از شروع مصرف فرم خوراکی انجام می شود.

اگر هنگام تزریق متوکاربامول در اطراف سوزن IV احساس سوزش، درد یا تورم کردید به مراقبان خود اطلاع دهید.

عوارض قرص متوکاربامول : این دارو می تواند بر نتایج برخی از آزمایشات پزشکی تأثیر بگذارد. به هر پزشکی که شما را معالجه می کند بگویید که از این دارو استفاده می کنید.

قرص هیدروکسی زین برای چیست ؟ به صورت کپسول، قرص، شربت و سوسپانسیون برای مصرف خوراکی عرضه می شود. معمولاً سه یا چهار بار در روز مصرف می شود. دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد.

هیدروکسی زین را دقیقا طبق دستور مصرف کنید. کمتر یا بیشتر از آن مصرف نکنید یا بیشتر از آنچه پزشک تجویز کرده است مصرف نکنید. سوسپانسیون را قبل از هر بار مصرف به خوبی تکان خرید متوکاربامول دهید تا دارو به طور یکنواخت مخلوط شود.

شربت هیدروکسی زین : کاربردهای دیگر این دارو : این دارو ممکن است برای مصارف دیگر تجویز شود. از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.


چه اقدامات احتیاطی خاصی را باید رعایت کنم؟

قبل از مصرف هیدروکسیزین، اگر به هیدروکسی زین، ستیریزین (Zyrtec)، لووستیریزین (Xyzal)، هر داروی دیگر یا هر یک از ترکیبات موجود در فرآورده های هیدروکسیزین حساسیت دارید، به پزشک و داروساز خود اطلاع دهید.

قرص هیدروکسی زین ۲۵ برای چیست ؟ از پزشک یا داروساز خود لیستی از مواد تشکیل دهنده را بخواهید.

شربت هیدروکسی زین برای کودکان : اگر فاصله QT طولانی مدت دارید (یک مشکل قلبی نادر که ممکن است باعث ضربان قلب نامنظم، غش یا مرگ ناگهانی شود) یا اگر قصد بارداری دارید یا باردار هستید، به پزشک خود اطلاع دهید. احتمالاً پزشک به شما خواهد گفت که هیدروکسی زین مصرف نکنید.


مصرف قرص هیدروکسی زین

اگر کسی در خانواده شما فاصله QT طولانی مدت داشته یا داشته است یا اگر ضربان قلب آهسته یا نامنظم، سطح پایین پتاسیم یا منیزیم خون، نارسایی قلبی، حمله قلبی یا بیماری قلبی دارید یا داشته اید، به پزشک خود اطلاع دهید.

شربت هیدروکسی زین برای سرماخوردگی : در صورت شیردهی به پزشک خود اطلاع دهید. در حین مصرف هیدروکسیزین از شیردهی خودداری کنید. اگر ۶۵ سال یا بیشتر دارید، در مورد خطرات و مزایای مصرف هیدروکسی زین با پزشک خود صحبت کنید. افراد مسن معمولا نباید هیدروکسی زین مصرف کنند زیرا به اندازه سایر داروهایی که می توان برای درمان همان بیماری استفاده کرد، ایمن نیست. 

باید بدانید که این دارو ممکن است باعث خواب آلودگی شما شود. تا زمانی که متوجه نشدید این دارو بر شما تأثیر می گذارد، رانندگی نکنید یا ماشین آلات کار نکنید.

فلوکستین برای چیست ؟ همچنین باید در مورد خطرات و مزایای عدم درمان بیماری خود صحبت کنید. باید بدانید که داشتن افسردگی یا یک بیماری روانی دیگر خطر خودکشی را به شدت افزایش می دهد.

اگر شما یا هرکسی در خانواده‌تان اختلال دوقطبی (خلقی که از افسرده به هیجان‌انگیز غیرعادی تغییر می‌کند) یا شیدایی (خلق دیوانه‌وار، هیجان‌زده غیرطبیعی) داشته باشد یا به خودکشی فکر کرده یا اقدام به خودکشی کرده باشد، این خطر بیشتر است.

در مورد وضعیت، علائم و سابقه پزشکی شخصی و خانوادگی خود با پزشک خود صحبت کنید. شما و پزشکتان تصمیم خواهید گرفت که چه نوع درمانی برای شما مناسب است.

تعداد بازدید از این مطلب: 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید لورازپام

این دارو را در دوز و مدت زمان تجویز شده توسط پزشک مصرف کنید. آن را به طور کلی قورت دهید. آن را نجوید، له نکنید و نشکنید.


نحوه استفاده از قرص وگادول

خرید آمفتامین قرص وگادول 25 میلی گرمی ممکن است با غذا یا بدون غذا مصرف شود، اما بهتر است در زمان مشخصی مصرف شود.


قرص وگادول چگونه کار می کند

قرص وگادول 25 میلی گرمی یک داروی ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAID) به نام مهارکننده های COX-2 است.

این دارو با جلوگیری از انتشار برخی از پیام رسان های شیمیایی که مسئول درد و التهاب هستند (قرمزی و تورم) عمل می کند.

خرید مترونيدازول مصرف الکل همراه با قرص وگادول 25 میلی گرمی بی خطر است.

استفاده از قرص 25 میلی گرمی وگادول در دوران بارداری ممکن است خطرناک باشد. اگرچه مطالعات محدودی بر روی انسان انجام شده است، اما مطالعات حیوانی اثرات مضری را بر روی جنین در حال رشد نشان داده است.

پزشک مزایا و خطرات احتمالی را قبل از تجویز آن برای شما می سنجد. لطفا با پزشک خود مشورت کنید.

اطلاعاتی در مورد استفاده از قرص وگادول 25 میلی گرم در دوران شیردهی در دسترس نیست. لطفا با پزشک خود مشورت کنید.

خرید ريتالين مشخص نیست که آیا قرص وگادول 25 میلی گرمی توانایی رانندگی را تغییر می دهد یا خیر. در صورت مشاهده علائمی که بر توانایی تمرکز و واکنش شما تأثیر می گذارد، رانندگی نکنید.

اطلاعات محدودی در مورد استفاده از قرص Vegadol 25mg در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی وجود دارد. لطفا با پزشک خود مشورت کنید.

مصرف قرص 25 میلی گرمی وگادول در بیماران مبتلا به بیماری شدید کلیوی توصیه نمی شود.

قرص وگادول 25 میلی گرمی باید در بیماران مبتلا به بیماری کبد با احتیاط مصرف شود. ممکن است نیاز به تنظیم دوز قرص وگادول 25 میلی گرم باشد. لطفا با پزشک خود مشورت کنید.

مصرف قرص وگادول 25 میلی گرمی در بیماران مبتلا به بیماری کبدی متوسط ​​تا شدید توصیه نمی شود.


قبل از مصرف این دارو

اگر به مترونیدازول، سکنیدازول یا تینیدازول حساسیت دارید، نباید از این دارو استفاده کنید یا اگر:

در 3 روز گذشته الکل مصرف کرده اید؛

  • شما در 3 روز گذشته غذاها یا داروهای حاوی پروپیلن گلیکول مصرف کرده اید. یا
  • شما در 14 روز گذشته دی سولفیرام (آنتابوس) مصرف کرده اید.

خرید لورازپام ممکن است به نوزاد متولد نشده آسیب برساند. از مترونیدازول برای درمان تریکومونیازیس در سه ماهه اول بارداری استفاده نکنید. در صورت بارداری به پزشک خود اطلاع دهید.

آمفتامین : تمام موارد استفاده از مترونیدازول برای درمان کودکان و نوجوانان تایید نشده است. مترونیدازول برای درمان عفونت های واژن در دخترانی که دوره قاعدگی آنها شروع نشده است، تایید نشده است.

برای اطمینان از اینکه می‌توانید با خیال راحت این دارو را مصرف کنید، اگر تا به حال داشته‌اید به پزشک خود اطلاع دهید:

  • بیماری کبد؛
  • بیماری کلیوی (یا اگر تحت دیالیز هستید)؛
  • اختلال در ریتم قلب؛
  • یک بیماری معده یا روده مانند بیماری کرون؛
  • اختلال سلول های خونی مانند کم خونی (کمبود گلبول های قرمز) یا تعداد گلبول های سفید کم (WBC)؛
  • عفونت قارچی در هر نقطه از بدن شما؛ یا
  • یک اختلال عصبی

مترونیدازول در مطالعات حیوانی باعث ایجاد سرطان شده است. با این حال، مشخص نیست که آیا این در انسان رخ می دهد یا خیر. از پزشک خود در مورد خطر خود بپرسید.


آمفتامین ممکن است با سایر داروها تداخل داشته باشد

قرص خوراکی آمفتامین می تواند با سایر داروها، ویتامین ها یا گیاهانی که ممکن است مصرف می کنید تداخل داشته باشد. تداخل زمانی است که یک ماده نحوه عملکرد دارو را تغییر دهد. این می تواند مضر باشد یا از عملکرد خوب دارو جلوگیری کند.

آمفتامین : برای کمک به جلوگیری از تداخل، پزشک باید تمام داروهای شما را با دقت مدیریت کند. حتماً در مورد تمام داروها، ویتامین ها یا گیاهانی که مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید.

خرید وگادول برای اینکه بدانید این دارو چگونه ممکن است با داروی دیگری که مصرف می کنید تداخل داشته باشد، با پزشک یا داروساز خود صحبت کنید.

نمونه هایی از داروهایی که می توانند باعث تداخل با آمفتامین شوند در زیر فهرست شده اند.

هنگامی که با آمفتامین مصرف می شود، داروهایی که اسید معده را کاهش می دهند، مانند آنتی اسیدها، ممکن است سطح آمفتامین را در بدن شما افزایش دهند. این ممکن است خطر عوارض جانبی آمفتامین را افزایش دهد. نمونه هایی از این داروها عبارتند از:

مهار کننده های پمپ پروتون مانند:

  • امپرازول
  • اسموپرازول

آنتاگونیست های گیرنده H2 مانند:

  • رانیتیدین
  • فاموتیدین

داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای (TCAs)
ترکیب آمفتامین و یک TCA می تواند فشار خون و خطر مشکلات قلبی را افزایش دهد. نمونه هایی از TCA ها عبارتند از:

  • آمی تریپتیلین
  • کلومیپرامین
  • دزیپرامین
  • دوکسپین
  • ایمی پرامین
  • نورتریپتیلین
  • پروتریپتیلین
  • تری میپرامین

داروهای ضد افسردگی مهارکننده مونوآمین اکسیداز (MAOI).

هنگامی که این داروها همراه با آمفتامین مصرف می شوند، می توانند از پردازش صحیح آمفتامین توسط بدن جلوگیری کنند. این ممکن است باعث افزایش سطح آمفتامین در بدن شما شود.

این ممکن است خطر فشار خون بسیار بالا، درد قفسه سینه، سردرد شدید و دمای بدن بالا را افزایش دهد. آمفتامین هرگز نباید در عرض 14 روز پس از استفاده از یک ضد افسردگی MAOI مصرف شود.

مترونیدازول همچنین برای درمان تریکومونیازیس، یک بیماری مقاربتی که توسط یک انگل ایجاد می شود، استفاده می شود. معمولاً هر دو شریک جنسی به طور همزمان درمان می شوند، حتی اگر هیچ علامتی نداشته باشند.

از مترونیدازول برای درمان هر بیماری که توسط پزشکتان بررسی نشده است استفاده نکنید.


چگونه باید لورازپام مصرف کنم؟

لورازپام را دقیقاً طبق دستور پزشک مصرف کنید. دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را دنبال کنید و همه راهنماهای دارو یا برگه های دستورالعمل را بخوانید.

هرگز از لورازپام در مقادیر بیشتر یا بیشتر از مقدار تجویز شده استفاده نکنید. اگر احساس می‌کنید میل شدید به استفاده بیشتر از لورازپام دارید، به پزشک خود اطلاع دهید.

هرگز این دارو را با شخص دیگری، به ویژه فردی که سابقه سوء مصرف مواد مخدر یا اعتیاد دارد، به اشتراک نگذارید.

سوء استفاده مصرف لورازپام می تواند باعث اعتیاد، مصرف بیش از حد یا مرگ شود. دارو را در جایی نگهداری کنید که دیگران نتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. فروش یا واگذاری این دارو خلاف قانون است.

کنسانتره خوراکی (مایع) را با دستگاه اندازه گیری ارائه شده (نه قاشق آشپزخانه) اندازه گیری کنید.

مایع را با آب، آب میوه، نوشابه یا غذای نرم مانند سس سیب یا پودینگ مخلوط کنید. بلافاصله این مخلوط را قورت دهید.

کپسول طولانی رهش را به طور کامل قورت دهید و آن را له نکنید، نجوید، نشکنید یا باز نکنید.

اگر نمی توانید یک کپسول را به طور کامل قورت دهید، آن را باز کرده و دارو را با سس سیب مخلوط کنید. بلافاصله مخلوط را بدون جویدن قورت دهید. سپس یک لیوان آب بنوشید.

مصرف لورازپام را بدون مشورت با پزشک خود قطع نکنید. در صورت قطع ناگهانی مصرف دارو پس از مصرف طولانی مدت، ممکن است علائم ترک تهدید کننده زندگی داشته باشید.

کاملا بسته و در دمای اتاق و به دور از رطوبت و گرما نگهداری شود.

شکل مایع لورازپام را در یخچال نگهداری کنید. هر مایعی که استفاده نشده را ظرف 90 روز دور بریزید.

داروی خود را در مکانی نگهداری کنید که هیچ کس نتواند از آن به طور نادرست استفاده کند.


ریتالین

متیل فنیدیت نباید در کودکان زیر 6 سال استفاده شود. ایمنی و اثربخشی در این گروه سنی ثابت نشده است.

اختلال کبدی

ریتالین در بیماران مبتلا به نارسایی کبدی مطالعه نشده است. در این بیماران باید احتیاط کرد.

اختلال کلیوی

ریتالین در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مطالعه نشده است. در این بیماران باید احتیاط کرد.

4.3 موارد منع مصرف ریتالین :

• حساسیت شناخته شده به متیل فنیدیت یا هر یک از مواد کمکی موجود در ریتالین.

• گلوکوم

• فاکروموسیتوم

• در طول درمان با مهارکننده‌های مونوآمین اکسیداز (MAO) یا طی حداقل 14 روز پس از قطع آن داروها، به دلیل خطر بحران فشار خون بالا (به بخش 4.5 مراجعه کنید).

• پرکاری تیروئید یا تیروتوکسیکوز

• تشخیص یا سابقه افسردگی شدید، بی اشتهایی عصبی/ اختلالات بی اشتهایی، تمایل به خودکشی، علائم روان پریشی، اختلالات خلقی شدید، شیدایی، اسکیزوفرنی، اختلال شخصیت روانی/مرز.

• تشخیص ریتالین یا سابقه اختلال دوقطبی (عاطفی) شدید و اپیزودیک (نوع 1) (که به خوبی کنترل نشده است)

• اختلالات قلبی عروقی از قبل موجود از جمله فشار خون شدید، نارسایی قلبی، بیماری انسداد شریانی، آنژین صدری، بیماری مادرزادی قلبی با اهمیت همودینامیکی، کاردیومیوپاتی ها، انفارکتوس میوکارد، آریتمی های بالقوه تهدید کننده زندگی و کانالوپاتی ها (اختلالات ناشی از اختلال عملکرد کانال های یونی)

• اختلالات عروق مغزی از قبل موجود آنوریسم مغزی، ناهنجاری های عروقی از جمله واسکولیت یا سکته مغزی یا عوامل خطر شناخته شده برای اختلالات عروق مغزی

4.4 هشدارها و اقدامات احتیاطی ویژه برای استفاده
درمان با متیل فنیدیت در همه کودکان مبتلا به ADHD اندیکاسیون ندارد و تصمیم برای استفاده از دارو باید بر اساس ارزیابی بسیار دقیق از شدت و مزمن بودن علائم کودک در رابطه با سن کودک باشد.

مصرف طولانی ریتالین مدت (بیش از 12 ماه) در کودکان و نوجوانان

ایمنی و اثربخشی استفاده طولانی مدت از متیل فنیدات به طور سیستماتیک در کارآزمایی های کنترل شده ارزیابی نشده است.

درمان با متیل فنیدیت نباید و نباید نامحدود باشد. درمان با متیل فنیدیت معمولاً در طول یا بعد از بلوغ قطع می شود.

بیماران تحت درمان طولانی مدت (به عنوان مثال بیش از 12 ماه) باید طبق دستورالعمل بخش 4.2 و 4.4 برای وضعیت قلبی عروقی، رشد، اشتها، توسعه de nevo یا بدتر شدن اختلالات روانپزشکی موجود، نظارت ریتالین مداوم و دقیق داشته باشند.


هشدارها برای مصرف مترونیدازول

اگر اخیراً الکل مصرف کرده اید یا در 2 هفته گذشته دی سولفیرام (Antabuse) مصرف کرده اید، نباید از مترونیدازول استفاده کنید.

در حین مصرف مترونیدازول و حداقل تا 3 روز پس از قطع مصرف، الکل ننوشید یا غذاها یا داروهای حاوی پروپیلن گلیکول مصرف نکنید.

تشنج و سایر ناهنجاری های سیستم عصبی در بیماران تحت درمان با مترونیدازول گزارش شده است. در صورت مشاهده علائم عصبی مانند تشنج، سردرد، تغییرات بینایی، ضعف، بی حسی یا گزگز، باید فوراً مصرف این دارو را متوقف کنید.

این دارو عفونت ویروسی مانند سرماخوردگی یا آنفولانزا را درمان نمی کند.

در مطالعات حیوانی (موش و موش صحرایی)، این دارو باعث ایجاد انواع خاصی از سرطان یا تومور می شود.

مشخص نیست که آیا این اثرات در افرادی که از این دارو استفاده می کنند رخ می دهد یا خیر. از پزشک خود در مورد خطر خود بپرسید

تعداد بازدید از این مطلب: 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود